Sallisørøver skriver:
Ja.. desværre er Noah altid hårdt ramt af sygdom...
når folk hører det får jeg altid kommentaren "jamen hvorfor er han altid syg??" "Mit barn er aldrig syg, så det må jo betyde vi er gode forældre" "børn er altså ikke syge hele tiden normalt" osv osv...
udover det er ENORMT udmattende for mig og Noah han er ret syg går det ud over min skolegang.. har fået SU fraværs brev ind af døren... nu har han MØB og på pincilin.. ikke nok med det så har jeg fundet knopper på ham.. HÅBER ikke det er skolkopper som ellers er i BH lige nu...
kan snart ikke hænge sammen mere.. og bliver virkelig ked over folk mener man er en fejl som mor hvis børn der er syge tit..
hvad mener i??? tænker i om forældre der er forældre til et ofte sygt barn at de fejler???
Noah får varrieret kost og sine vitaminer.. går i en idræts BH..
Ihhhh det er så irriterende med sådan nogle mennesker, kan blive så gal over sådan nogle

.
Min lille Ela er også syg

, hun har feber og tyndmave, så tror måske det er tænder der er på vej. Vi var så ude og besøge et vennepar i weekenden og de siger så "er hun ikk syg hele tiden". Øhhh, nej det er hun ikk og hun er et lille barn. Selvfølgelig vil børn blive syge, deres immunforsvar er da ikk ligeså stærke som en voksens. Og børn er forskellige, nogle er meget syge, mens andre slet ikk bliver det.
Håber Noah kommer hurtig over det og bliver rask. Du skal ikk føle dig som en dårlig mor, fordi din dreng ofte er syg. Børn bliver også hurtig smittede i institution, det kommer i rad og række.
Anmeld