At vælge en dømt seksuel krænker fremfor egne børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

Silas&Mille

Sallisørøver skriver:

svarer lidt vidt og bredt her...

NEJ! kunne ikke finde på at være sammen med en mand der er dømt for sådan noget.. kunne ALDRIG finde på at få børn med sådan en mand.. OG ville ALDRIG vælge nogen mand fremfor mine børn/mit barn.. 

Kunne ikke skrive det bedre 

Præcis mine tanker da jeg læste tråden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Mi

Hold da kæft! Der er jo nok en grund til at man er erklæret som uegnet forældre  Godt at kommunen har taget ansvar og flyttet børnene over til den anden forældre. Men der findes desværre rigtig mange af disse forældre, langt flere end en alm dansker har lyst til at vide

www.stjerneleg.dk

Anmeld

15. marts 2011

Mi

MoarJ skriver:

Kan bestemt ikke tilgive min mor... Min søskende kan ikke acceptere det... De synes jeg burde give hende en chance... No way... 

Det forstår jeg godt. Hvordan tilgiver man det? Hvordan kan man nogensinde se et menneske i øjnene som har udsat en for sådanne oplevelser? At svigtet sker fra den eneste person i verden som man skulle kunne stole på, når man blot er et barn, som ikke selv kan ændre situationen, gør det jo bare endnu værre.

Anmeld

15. marts 2011

Mira0911

MarianneSonne skriver:

Det forstår jeg godt. Hvordan tilgiver man det? Hvordan kan man nogensinde se et menneske i øjnene som har udsat en for sådanne oplevelser? At svigtet sker fra den eneste person i verden som man skulle kunne stole på, når man blot er et barn, som ikke selv kan ændre situationen, gør det jo bare endnu værre.

Aner ikke hvordan man tilgiver sådan et menneske... 

Om min far har rørt mig - finder jeg aldrig ud af... Han har ikke rørt mig, hvor jeg har kunne sige fra... 

Anmeld

15. marts 2011

Mi

MoarJ skriver:

Aner ikke hvordan man tilgiver sådan et menneske... 

Om min far har rørt mig - finder jeg aldrig ud af... Han har ikke rørt mig, hvor jeg har kunne sige fra... 

Sådan et svin  Min mor har altid sagt at sådanne mennesker skal have skåret den af med en sløv kniv, men det er ligesom slet ikke straf nok. Og tænk at man kun får et år i fængsel for at ødelægge sit barns liv Det er jo forrygt

Anmeld

15. marts 2011

Lillefe

MoarJ skriver:

Det du beskriver der - passer perfekt på min barndom! 

Min mor valgte min far, frem for os børn. Min far voldtog min søster. Min mor boede stadig med ham... Han var alkoholiker - Så vi blev bestemt ikke skiftet eller fik hvad vi kunne spise! 

Heldigvis takker jeg min faster mange gange, at hun meldte alt det til kommunen, og vi blev tvangsfjernet... 

Min far røg i fængsel i 8 mdr - fordi han havde voldtaget min søster... ALT for lidt... LIVSTID skulle det være.... 

Da han kom ud, flyttede min mor sammen med ham IGEN... Hun troede jo ikke på alt det, og gør det stadig ikke... 

Heldigvis hængte han sig selv - og det er jeg sq lykkelig over! 

Jeg forstår bestemt ikke hvorfor vores mor blev ved med at vælge vores far og ikke os.... 

Før vi blev til, var min far begyndt at voldtage min søster, inden min mor blev gravid med mig... Da jeg blev født, voldtog han hende igen... Min mor valgte at få endnu en barn mere med ham... 

Jeg fatter intet af dette... 

Jeg er rystet! hvad sker der i sådan en mors hovede!!.. alle ved sku da børn ikke finder på den slags uden grund!

Anmeld

15. marts 2011

Mira0911

MarianneSonne skriver:

Sådan et svin  Min mor har altid sagt at sådanne mennesker skal have skåret den af med en sløv kniv, men det er ligesom slet ikke straf nok. Og tænk at man kun får et år i fængsel for at ødelægge sit barns liv Det er jo forrygt

Min far fik alt for lidt... Er dælme glad for han hængte sig selv... 

Så har jeg heldigvis min plejefar - Som jeg er rigtig glad for, og han er der bare 100%... 

Anmeld

15. marts 2011

Mira0911

Perl skriver:

Jeg er rystet! hvad sker der i sådan en mors hovede!!.. alle ved sku da børn ikke finder på den slags uden grund!

Aner bestemt heller ikke hvad der skete i min mors hoved dengang... 

Anmeld

15. marts 2011

Mi

MoarJ skriver:

Min far fik alt for lidt... Er dælme glad for han hængte sig selv... 

Så har jeg heldigvis min plejefar - Som jeg er rigtig glad for, og han er der bare 100%... 

Selvom det er barskt, så kan jeg faktisk godt forstå at du er glad for at han er død. Så kan kapitlet ligesom lukkes.

Det er da dejligt at du stadig har kontakt med din plejefamilie. Var du så heldig at bo ved den samme familie hele din barndom?

www.stjerneleg.dk

Anmeld

15. marts 2011

Mira0911

MarianneSonne skriver:

Selvom det er barskt, så kan jeg faktisk godt forstå at du er glad for at han er død. Så kan kapitlet ligesom lukkes.

Det er da dejligt at du stadig har kontakt med din plejefamilie. Var du så heldig at bo ved den samme familie hele din barndom?

www.stjerneleg.dk

Jeg boede ved den familie hele barndommen... Nøj hvor jeg var glad for det...  Var 2 år da jeg kom dertil... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.