Jeg læste en tråd herinde som virkelig gav mig ondt i maven, jeg kan virkelig ikke få mine tanker væk fra vedkommendes situation og jeg er simpelthen så berørt af historien.... 
Tråden omhandler en situation hvor personen skriver, at hun bor sammen med en mand der er blevet dømt for seksuel krænkelse af mindreårige ( dog ikke hendes børn), hun kan grundet dette ikke se sine egne 2 små børn medmindre det foregår i faderens hjem da hun af statsforvaltningen er blevet erklæret som uegnet mor.
Jeg ved godt vi alle er forskellige og lever hver vores liv på forskellige måder - men shiiiit og øv øv øv.........
Jeg tillader mig, at rejse et pr. spørgsmål som jeg selv er ved, at blive rundtosset af da jeg har svært ved, at lægge den historie fra mig....
Hvordan kan man som mor til 2 små børn vælge, at bo sammen med en mand der er dømt for seksuelle krænkelser af mindreårige?
Hvordan kan man vælge sådan en mand fremfor sine egne guldklumper?
Hvordan i alverden kan man overveje, at få børn med en mand der er dømt for seksuelle krænkelser af mindreårige?
Selvfølgelig er det set før, at folk er blevet uskyldig dømt MEN hvordan kan man vælge, at tage den chance at tro på et menneskes evt. uskyld som er blevet dømt for så en alvorlig forbrydelse på bekostning af sine 2 små børn?
Hvad tænker i når i læser min tråd og hvordan påvirker det jer at der er mennesker der selv vælger, at leve på sådan vis?
Historien er skrevet af en anonym hvorfor jeg tillader mig, at oprette denne tråd da jeg ikke føler jeg hverken skader eller udleverer nogen.
Det du beskriver der - passer perfekt på min barndom!
Min mor valgte min far, frem for os børn. Min far voldtog min søster. Min mor boede stadig med ham... Han var alkoholiker - Så vi blev bestemt ikke skiftet eller fik hvad vi kunne spise!
Heldigvis takker jeg min faster mange gange, at hun meldte alt det til kommunen, og vi blev tvangsfjernet...
Min far røg i fængsel i 8 mdr - fordi han havde voldtaget min søster... ALT for lidt... LIVSTID skulle det være....
Da han kom ud, flyttede min mor sammen med ham IGEN... Hun troede jo ikke på alt det, og gør det stadig ikke...
Heldigvis hængte han sig selv - og det er jeg sq lykkelig over!
Jeg forstår bestemt ikke hvorfor vores mor blev ved med at vælge vores far og ikke os....
Før vi blev til, var min far begyndt at voldtage min søster, inden min mor blev gravid med mig... Da jeg blev født, voldtog han hende igen... Min mor valgte at få endnu en barn mere med ham...
Jeg fatter intet af dette...