At vælge en dømt seksuel krænker fremfor egne børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

Ciss

Jeg tror, det jeg reagerer mest på er, at hun åbenbart vælger sine egne børn fra for at kunne leve med denne mand. Jeg tror aldrig, jeg kunne vælge mine børn fra på den måde uanset, hvad slags mand jeg havde truffet. Ikke at kunne have sine børn i sit eget hjem og leve sit liv med dem. Jeg får helt ondt i maven bare ved tanken. For ikke at snakke om, hvordan børnene vil føle det senere, når de er store nok til at forstå, at deres mor valgte dem fra. Uanset, en meget tragisk historie!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Laulund87

Kongmulle skriver:

Jeg kunne aldrig drømme om at have noget med sådan et svin at gøre. Ville hellere end gerne være den der trykkede på aftrækkeren og aflivede det klamme dyr i stedet.

Det er mit syn på den slags "mennesker". Kommer aldrig til at se det som en sygdom og kommer aldrig til at have melidenhed med dem. Den mor der kan fravælge sine børn fremfor at bo sammen med sådan en klam "mand" er ikke et hak bedre selv. Hun har al min foragt og fortjener ikke titlen MOR!

Anmeld

15. marts 2011

Aves.

Jeg tænker at mennesker er og gør som de gør pga det de har oplevet indtil nu...jeg tror på der altid er en dybere forklaring hvis man kendte den enkelte sag og de mennesker den vedrører.

Anmeld

15. marts 2011

lisesp83

Jeg er simpelthen paf.

Har ikke læst det indlæg der blir refereret til, og hvis jeg havde, ville jeg nok være grædefærdig. For hvem tænker på børnene? Ja ihvertfald ikke moderen. Stakkels stakkels børn.

Jeg kan ikke sige mere. Jeg ja hmm.

Anmeld

15. marts 2011

SiLiMiMa

Sallisørøver skriver:

svarer lidt vidt og bredt her...

NEJ! kunne ikke finde på at være sammen med en mand der er dømt for sådan noget.. kunne ALDRIG finde på at få børn med sådan en mand.. OG ville ALDRIG vælge nogen mand fremfor mine børn/mit barn.. 

kan kun sige det samme!

Anmeld

15. marts 2011

9510

ALDRIG i livet kunne jeg vælge mine børn fra,, mine børn er nr 1.

Havde engang en vennde der valgte hendes børn og hele hendes omgamgskreds fra pga en mand som også var dømt for børnemishandling,,, fatter hende ikke,

hun ser aldrig hendes børn mere, er flyttet til sverige for at bo sammen med det svin!!

Anmeld

15. marts 2011

Ina33

qp skriver:

Jeg læste en tråd herinde som virkelig gav mig ondt i maven, jeg kan virkelig ikke få mine tanker væk fra vedkommendes situation og jeg er simpelthen så berørt af historien....

Tråden omhandler en situation hvor personen skriver, at hun bor sammen med en mand der er blevet dømt for seksuel krænkelse af mindreårige ( dog ikke hendes børn), hun kan grundet dette ikke se sine egne 2 små børn medmindre det foregår i faderens hjem da hun af statsforvaltningen er blevet erklæret som uegnet mor.

Jeg ved godt vi alle er forskellige og lever hver vores liv på forskellige måder - men shiiiit og øv øv øv.........

Jeg tillader mig, at rejse et pr. spørgsmål som jeg selv er ved, at blive rundtosset af da jeg har svært ved, at lægge den historie fra mig....

Hvordan kan man som mor til 2 små børn vælge, at bo sammen med en mand der er dømt for seksuelle krænkelser af mindreårige?

Hvordan kan man vælge sådan en mand fremfor sine egne guldklumper?

Hvordan i alverden kan man overveje, at få børn med en mand der er dømt for seksuelle krænkelser af mindreårige?

Selvfølgelig er det set før, at folk er blevet uskyldig dømt MEN hvordan kan man vælge, at tage den chance at tro på et menneskes evt. uskyld som er blevet dømt for så en alvorlig forbrydelse på bekostning af sine 2 små børn?

Hvad tænker i når i læser min tråd og hvordan påvirker det jer at der er mennesker der selv vælger, at leve på sådan vis?

Historien er skrevet af en anonym hvorfor jeg tillader mig, at oprette denne tråd da jeg ikke føler jeg hverken skader eller udleverer nogen.

Jeg har ikke læst den pågældende tråd, og kan derfor kun kommentere på dit indlæg.

I min optik må der være et brist ved en mor der vælger sådan, hvilket jo også er bekræftet i og med moren er erklæret uegnet som mor.

Jeg er sikker på at moren selv bærer rundt på noget fra sin fortid, som gør at hun træffer de valg hun gør (dårligt selvværd m.m.).

Min klare overbevisning er at en velfungerende mor, aldrig ville tage et sådan valg - at vælge sine børn fra, eller at finde sammen med seksualforbryder/pædofil.

Anmeld

15. marts 2011

SussieThyssen

Ja, man kan jo undre sig.
Hvilken tråd er det, du læste??

Mine børn har altid haft 1. prioritet, og jeg ville ALdrig vælge at have et sådan menneske i min verden.
Jeg hører ikke til dem, der går ind for dødstraf, men mener, at et menneske, der krænker børn, skal i psykologisk og medicinsk behandling og evt udstyres med fodlænke, så man altid ved hvor de færdes, så det ikke kan gentage sig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. marts 2011

LilyMarleen

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at se den pågældende tråd som du snakker om, kan du ikke linke ??

Anmeld

15. marts 2011

Enayia

Eva. skriver:

Jeg tænker at mennesker er og gør som de gør pga det de har oplevet indtil nu...jeg tror på der altid er en dybere forklaring hvis man kendte den enkelte sag og de mennesker den vedrører.

Sådan tænker jeg også. Det er set flere gange at nogen også er blevet uskyldig dømt.

Bare se den der voldtægtssag hvor de røg ind, og en ven filmede (ganske vidst ulovligt og skjult kamera) hende der havde beskyldt vedkommende og det viste sig hun løj!

Men det sgu svært, for hvis man elsker en som siger at han/hun er uskyldig, så vil man jo helst stole på det. Hvis ikke der er konkrete beviser naturligvis. -Så er det jo en helt anden sag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.