At vælge en dømt seksuel krænker fremfor egne børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

Lillefe

qp skriver:

Kære alle jer

1000 tak for alle jeres svar, jeg kan desværre ikke overskue at svare på hvert enkelte men jeg er rigtig glad for, at læse at denne sag ligger jer yderst fjernt - og well, det må jeg nu også erkende at jeg havde regnet med. Grunden til jeg oprettede tråden er, at den historie påvirkede mig, jeg bliver ved med at tænke på den - det virker jo næsten for langt ude til, at være sandt.

Jeg tror desværre virkeligheden er den, at nogle mennesker bare ér afstumpede i forhold til deres børn - mændene betyder mere, deres egoistiske behov skal dækkes, koste hvad det koste vil. Manden kan eks. vise hende en form for kærlighed som hun aldrig tidligere har oplevet hvorfor hun gør sig afhængig af manden og han derved bliver hendes daglige dosis "medicin"?

Der er én af jer der nævner en rigtig god pointe som er, at det jo er skide godt, at kommunen er inde omkring denne familie.... Tak for det Tjuhl  Det er jo nogle gange skide svært, at se det gode i tingene når alt andet virker så meningsløst og uforklareligt.

Jeg har beskæftiget mig en del med pædofile i min studietid og har mine helt egne overbevisninger omkring hvad man kunne gøre for, at forebygge selsuelle overgreb mod børn - men det er jo ikke dét tråden handler om selv om det nu er en meget interessant og tabubelagt debat.

- Og forresten Eva så har flere undersøgelser påvist, at de fleste pædofile rent faktisk er vokset op i kernefamilier.

Tråden jeg omtaler er her: https://www.baby.dk/debat/96167pi1/ordet-er-frit/er-her-nogle-advokater-eller-andre-kloge-mennesker.aspx#GoToMessage

nej nej nej.. jeg er simpelthen rystet! har lige læst inlægget.. jeg kan bare sige de spørgsmål hun stiller.. altså hvad tror hun selv!? jeg mener.. hun har ligesom valgt ham.. tror hun så de vil give hende lov til at få et barn med ham og beholde det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Silvermist

Jeg er simpelthen dybt rystet, chokeret og målløs. Sådan noget vil jeg helt sikkert aldrig forstå. Jeg kunne ikke drømme om at have kontakt med sådan en ækel forbryder. Jeg kunne for det første ikke drømme om at vælge nogen som helst mand, noget som helst menneske i det hele taget, fremover mine børn.

Anmeld

15. marts 2011

Mi

MoarJ skriver:

Jeg boede ved den familie hele barndommen... Nøj hvor jeg var glad for det...  Var 2 år da jeg kom dertil... 

Det var da godt at du kom fra din mor og far så tidligt. Det er jo ligeså normalt at man først fjerner børn når de er langt ældre, for det er der problemerne bliver mest synlige.

Jeg ville også gerne være plejefamilie, men min mand kan ikke. Han ville aldrig kunne acceptere at barnet skal have kontakt til de biologiske forældre og de svigt der følger med.

Anmeld

15. marts 2011

Lillefe

MoarJ skriver:

Aner bestemt heller ikke hvad der skete i min mors hoved dengang... 

godt i blev fjernet.... jeg komemr otil at tænke på et indlæg omkring hende den unge mor her den anden dag hvor barnet blev fjernet.. desværre har de det med at gøre det alt alt for sent..

Anmeld

15. marts 2011

Hvem?

qp skriver:

Jeg læste en tråd herinde som virkelig gav mig ondt i maven, jeg kan virkelig ikke få mine tanker væk fra vedkommendes situation og jeg er simpelthen så berørt af historien....

Tråden omhandler en situation hvor personen skriver, at hun bor sammen med en mand der er blevet dømt for seksuel krænkelse af mindreårige ( dog ikke hendes børn), hun kan grundet dette ikke se sine egne 2 små børn medmindre det foregår i faderens hjem da hun af statsforvaltningen er blevet erklæret som uegnet mor.

Jeg ved godt vi alle er forskellige og lever hver vores liv på forskellige måder - men shiiiit og øv øv øv.........

Jeg tillader mig, at rejse et pr. spørgsmål som jeg selv er ved, at blive rundtosset af da jeg har svært ved, at lægge den historie fra mig....

Hvordan kan man som mor til 2 små børn vælge, at bo sammen med en mand der er dømt for seksuelle krænkelser af mindreårige?

Hvordan kan man vælge sådan en mand fremfor sine egne guldklumper?

Hvordan i alverden kan man overveje, at få børn med en mand der er dømt for seksuelle krænkelser af mindreårige?

Selvfølgelig er det set før, at folk er blevet uskyldig dømt MEN hvordan kan man vælge, at tage den chance at tro på et menneskes evt. uskyld som er blevet dømt for så en alvorlig forbrydelse på bekostning af sine 2 små børn?

Hvad tænker i når i læser min tråd og hvordan påvirker det jer at der er mennesker der selv vælger, at leve på sådan vis?

Historien er skrevet af en anonym hvorfor jeg tillader mig, at oprette denne tråd da jeg ikke føler jeg hverken skader eller udleverer nogen.

Nej nej nej nej nej nej! Havde slet ikke læst eller set den tråd, hvordan ind i helvede kan man tænke sådan som mor - jeg vil ikke omgås sådan et menneske, heller ikke dem der forsvare dem! De skal ikke vises sig i nærheden af min familie!

Jeg har slet intet til overs for børnemishandlere, de skulle have skåret en visse dele af med en sløv kniv og derefter mishandles på det groveste!

OG hvordan fanden kan hun tænke på at blive gravid med denne mand, være tæt på ham og vælge sine børn fra??????????

Mine børn er mit guld, mit et og alt og INTET kommer før dem!

Anmeld

15. marts 2011

Dansker i England

SanneBoe skriver:

Nej nej nej nej nej nej! Havde slet ikke læst eller set den tråd, hvordan ind i helvede kan man tænke sådan som mor - jeg vil ikke omgås sådan et menneske, heller ikke dem der forsvare dem! De skal ikke vises sig i nærheden af min familie!

Jeg har slet intet til overs for børnemishandlere, de skulle have skåret en visse dele af med en sløv kniv og derefter mishandles på det groveste!

OG hvordan fanden kan hun tænke på at blive gravid med denne mand, være tæt på ham og vælge sine børn fra??????????

Anmeld

15. marts 2011

qp

SanneBoe skriver:

Ja det må guderne vide hvorfor og hvordan hun kan tænke på, at få børn med ham?

Så vidt jeg kan se er det jo heller ikke længe siden han er dømt - ca. 3 mdr? Hvorfor er han så ikke i fængsel?

Jeg ville ønske vedkommende var modig nok til, at komme på banen i sin egen tråd da hun har været modig nok til, at oprette tråden. Det kunne være rart, at høre hvilke tanker der flyver igennem hendes hovede og hvorfor.....

Anmeld

15. marts 2011

Hvem?

qp skriver:

Så vidt jeg kan se er det jo heller ikke længe siden han er dømt - ca. 3 mdr? Hvorfor er han så ikke i fængsel?

Jeg ville ønske vedkommende var modig nok til, at komme på banen i sin egen tråd da hun har været modig nok til, at oprette tråden. Det kunne være rart, at høre hvilke tanker der flyver igennem hendes hovede og hvorfor.....

Jeg fatter det simpelthen ikke, har vendt og drejet det i mit hoved, kan slet ikke sætte mig ind i hendes tankegang, det er mig så uforstående hvordan man kan vælge sine børn fra.

Jeg ska bare kigge på mine børn og jeg er solgt, smeltet af kærlighed til dem, når Lauge sidder i sin egen verden på legetæppet i stuen eller når lille Hjalte pludre i mine arme, intet ville kunne få mit til at vælge andet frem for mine tumlinger.

Og jeg håber ved Gud, at hvis de får børn sammen, at de står klar til at fjerne det stakkels barn når det blir født, ingen børn er tjent med andet en kærlighed og tryghed.

Anmeld

15. marts 2011

Ranarupta

qp skriver:

Han blev dømt i 2007.

Men hun blev separeret fra sin mand i dec. 2010.

Jeg synes, at det er så uhyggeligt!

Anmeld

16. marts 2011

Tkcuf

Hvis min kæreste var pædofil ville jeg slå ham ihjel. Jeg vil gøre alt for mine børn. Ville aldrig vælge dem fra.. Hvordan kan hun leve med sig selv?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.