name -it / exit .. køber du det og hvorfor (ikke)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

DK

Nej. Jeg synes at det er for dyrt i forhold til hvad man får. Jeg synes H&M er af samme kvalitet, ofte mere pænt design og til billigere pris, og i forhold til det er Name it for dyrt. Jeg vil gerne betale ekstra for lækkert tøj, men så skal tøjet også være ekstra lækkert og det synes jeg ikke name it er. Derudover er det sjældent at name it har noget tøj hvor jeg falder sådan heeelt i svime, det kan jeg godt finde i H&M's børneafd. Name it har rigtig meget tøj i "joggin/t-shirt" stof og det bryder jeg mig ikke så meget om.

Jeg har købt bodyer til Richard fra Name it, og de er okay, men nogen af trykknapperne faldt af efter ÉEN vask Tilgengæld sidder de fint på ham. Men jeg har siden fundet nogen i H&M der sidder ligeså godt, er af økologisk bomuld, super fine med striber og hvor trykknapperne ikke er røget af - dem vil jeg klart blive ved med at købe fremover!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Nadia&Daniel

Jeg køber af og til deres basisvarer som natdragter og kortærmede body'er til at have under det andet tøj. Men generelt handler jeg ikke så meget hos dem, da jeg ikke synes deres udvalg er ret stort og generelt ikke er den stil jeg kan lide.

Dog skal de have at kvaliteten er i orden og man prisen er god i forhold til den vare man får. 

Lige mine ord..

Plus de (især i Kære Børn og i LSC) er nogle gange gode til udsalg/tilbud

Handler dog mest i H&M - dog er udvalget for tiden meget kedeligt (har vist været der for meget)

Anmeld

15. marts 2011

Jyden

Køber ofte tøj i Name It. Deres slimfit drengebukser er de bukser jeg har fundet, der sidder bedst på min yngste søn.

Min datter har også en hel del tøj derfra, bla kjoler og strømpebukser.

Synes prisen er okay, men køber selvfølgeligt helst på tilbud

Anmeld

15. marts 2011

maria87 skriver:

jeg synes prisen er meget høj... jeg kan gode lide deres tøj og vil hellere end gerne handle derinde, men har ikke råd til det...

en t-shirt i str. 104 koster nogen gange 350 kr...det er sindsygt når han max kan passe den 6 måneder

Oh got!!!   Ja, så er det sq dyrt!!

Stine og Lisa.

Anmeld

15. marts 2011

Tulle28

serinasmor skriver:

Hej alle i skønne mødre

Jeg skal i forbindelse med en mindre skoleopgave finde ud af hvad name-it/exit kan gøre for at få en øget omsætning på 10% i 2012. jeg vil i den sammenhæng spørge jer om i køber tøj fra name-it / exit og hvorfor / hvorfor ikke.

Jeg håber i vil hjælpe med denne lille mikro kundeundersøgelse

På forhånd tak for hjælpen

Serinasmor

Køber kun Name It's natdragter.

Ellers køber jeg ikke deres tøj fordi:

1. Jeg synes ikke det sidder godt på min datter (hun er lang og smal)

2. Jeg synes ikke kvaliteten er særlig god, det mister hurtigt pasform og ser forvasket ud

3. Jeg synes deres udvalg er meget svingende rent størrelsesmæssigt. Jeg var f.eks. i Fields, hvor de ikke havde nogle natdragter med fødder str. 74 (???), mens den inde på Strøget havde masser... Det har jeg prøvet nogle gange.

Det er som ikke fordi jeg er snobbet, jeg køber lige så gerne tøj i Kvickly og Føtex (de har nogle rigtig gode uldbodyer f.eks) og H&M, som jeg køber de dyrere mærker.

Anmeld

15. marts 2011

Muffinmus

Fint tøj det meste af det og så er det i hvert fald ikke dyrt synes jeg.

Køber lidt fra hver sæson men noget af det falder naturligvis ikke i min smag:-)

Anmeld

15. marts 2011

serinasmor

1000 tak for alle jeres svar ...

Det har virkelig været en stor hjælp at høre jeres synspunkter

en særlig tak til alle der ikke køber noget i Nameit - det er nemlig ikke muligt at finde ud af hvorfor ikke på nogen anden måde end at spørge

Det er SÅ rart at have jer at trække på som ressurce

Serinasmor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.