name -it / exit .. køber du det og hvorfor (ikke)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

SpunkenJo

Mette. skriver:

Jeg køber af og til deres basisvarer som natdragter og kortærmede body'er til at have under det andet tøj. Men generelt handler jeg ikke så meget hos dem, da jeg ikke synes deres udvalg er ret stort og generelt ikke er den stil jeg kan lide.

Dog skal de have at kvaliteten er i orden og man prisen er god i forhold til den vare man får. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

millesofie

serinasmor skriver:

Hej alle i skønne mødre

Jeg skal i forbindelse med en mindre skoleopgave finde ud af hvad name-it/exit kan gøre for at få en øget omsætning på 10% i 2012. jeg vil i den sammenhæng spørge jer om i køber tøj fra name-it / exit og hvorfor / hvorfor ikke.

Jeg håber i vil hjælpe med denne lille mikro kundeundersøgelse

På forhånd tak for hjælpen

Serinasmor

jeg køber det aldrig

synes deres tøj er smagsløst  meget kedeligt og så er alt drengetøjet bare mega kedeligt og ens (blå, grøn og grå)

noget af pigetøjet er ok og har da også fået tøj til min pige som hun har på en gang i mellem men det er ikke for mig, overhovedet

og det er ikke fordi jeg er et modedyr for mine unger har en god blanding af alle mærker

og forresten synes jeg kvikly har pæner tøj til børn, det har vi en del af

Anmeld

14. marts 2011

Diana...

Ja jeg køber name it fordi der er en god pris og noget pænt tøj. 

Anmeld

14. marts 2011

NoName

har stemt: ja - de har et godt udvalg

MEN

det er ikke det eneste jeg køber, synes nogen gange for enkelte dele at prisen er liiiige en kende over mit niveau. Men igen vi køber da lidt af deres tøj.

Anmeld

14. marts 2011

musse1

kamtok skriver:

Har stemt Ja - andet, da jeg handler der engang imellem.
Jeg synes de har en meget dårligt/småt udvalg i babytøj (str. 50-68) og det bliver kun værre, hvis man så også har en dreng.
Men de har nogle fede ting til piger og lidt større drenge. Priserne er OK, men lidt høje i forhold til at de skal være en form for pangdang til H&M. Køber mest pigetøj i Name It som gaver til venindernes tøser, og så køber jeg mest fra H&M og Lindex til min egen dreng. 

det må så komme an på vilken butik man kommer i , for vi har da næsten kun købt name it tøj og det er også i de små str

men ja priserne er jo så heller ik de billigste.. men klart udvalget er større, når de er et par år

Anmeld

14. marts 2011

musse1

jeg har skrivet andet, syns både de har et rigtig godt udvalg, har købt fra da vores søn var nyfødt og gør det stadigvæk syns kvalitet er super god, og så kan man få det til rimelige penge, vil dog sige at det tøj de har til de små, er dog lidt dyrt.men vi for altid super god service, der er også nogle ting som har været brugt, og været fejl på, hvor vi har fået det byttet, selv om det er brugt i noget tid..

Anmeld

14. marts 2011

SpunkenJo

Fisenberg skriver:

jeg køber det aldrig

synes deres tøj er smagsløst  meget kedeligt og så er alt drengetøjet bare mega kedeligt og ens (blå, grøn og grå)

noget af pigetøjet er ok og har da også fået tøj til min pige som hun har på en gang i mellem men det er ikke for mig, overhovedet

og det er ikke fordi jeg er et modedyr for mine unger har en god blanding af alle mærker

og forresten synes jeg kvikly har pæner tøj til børn, det har vi en del af

Fuldsændig enig

Og sjovt det med Kvickley, for det har jeg også bemærket

Køber ofte name it over nettet, idet alle deres basisvarer er tilgængelige der. I butikkerne har de slet ikke det samme udvalg

Name it er en temmelig uinteressant butik efter min mening..... Desværre

Og har svært ved at forestille mig hva de skal lave om andet end næsten det hele.... Kvaliteten fejler intet, basisvarer ok, men deres bud på hvad der er smart er i min optik kedeligt og "soooo last year"

Knus Jo

Anmeld

14. marts 2011

kamtok

musse1 skriver:

det må så komme an på vilken butik man kommer i , for vi har da næsten kun købt name it tøj og det er også i de små str

men ja priserne er jo så heller ik de billigste.. men klart udvalget er større, når de er et par år

Det er meget forskelligt, hvor jeg handler/shopper. Men hverken Fields, Fisketorvet, Nørrebro Bycenter eller Frederiksberg Centeret's Name It butikker har imponeret mig mht. babytøj til drenge. Men så er det godt at der altid findes en H&M lige ved siden af 

Anmeld

14. marts 2011

BellaT

Ja, Name It er mit yndlingsmærke og har været det siden min dreng var lille baby. 

Anmeld

14. marts 2011

Kløver

Jeg har som udgangspunkt svaret nej, da vi ikke har en desideret nameit tøjbutik her i byen, ikke hvad jeg ved af. Jeg køber dog gerne name-it´s tøj, hvis det er på tilbud/udsalg og kan finde det til god pris, ellers synes jeg det er for dyrt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.