name -it / exit .. køber du det og hvorfor (ikke)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

quar20

serinasmor skriver:

Hej alle i skønne mødre

Jeg skal i forbindelse med en mindre skoleopgave finde ud af hvad name-it/exit kan gøre for at få en øget omsætning på 10% i 2012. jeg vil i den sammenhæng spørge jer om i køber tøj fra name-it / exit og hvorfor / hvorfor ikke.

Jeg håber i vil hjælpe med denne lille mikro kundeundersøgelse

På forhånd tak for hjælpen

Serinasmor

Halløj..

Jeg køber tit Name-it tøj til mine drenge. Det er godt tøj, absolut ikke dyrt, også syntes jeg deres stil er rigtig fed.. De laver nogle baggypans til drenge og dem har min store søn.. Derudover køber vi deres basicbluser til hverdagsbrug..!!

Min svigerinde køber IKKE name-it længere da hun syntes bluserne efter vask bliver "skæve" i syningerne.. Dette har jeg dog ikke selv oplevet men nu tumbler vi heller ikke vores tøj hvilket hun gør..!!

Tino også også nogle bluser fra Exit, en skjorte og en vest, og det er jeg også yders tilffreds med..!!

Syntes det er en rigtig go butik og det er jo ikke dyrer en H&M osv..!!

Held og lykke med opgaven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

quar20

kamtok skriver:

Har stemt Ja - andet, da jeg handler der engang imellem.
Jeg synes de har en meget dårligt/småt udvalg i babytøj (str. 50-68) og det bliver kun værre, hvis man så også har en dreng.
Men de har nogle fede ting til piger og lidt større drenge. Priserne er OK, men lidt høje i forhold til at de skal være en form for pangdang til H&M. Køber mest pigetøj i Name It som gaver til venindernes tøser, og så køber jeg mest fra H&M og Lindex til min egen dreng. 

Enig i at der er dårlig udvalg til baby dreng..!!

Når de kommer op i en str. 2år ( 92) Syntes jeg det er bedre med udvalget..!!

Anmeld

14. marts 2011

Low

Jeg køber kun tøj der hvis de har et billigt tilbud hvilket ikke sker så ofte. Jeg synes at deres kvali i forhold til prisen ikke passer sammen. Jeg gider ikke give 100kr for en bluse som er mindre kvalitet. Altså, retter sagt så synes jeg generelt at deres priser er for dyre i forhold til hvad man får

Anmeld

14. marts 2011

Mumto3

Til den første købte jeg de af og til, men så lavede Tænk og test en vild dårlig test af deres tøj (det var noget med at det var fyldt med tungmetaller og andre giftstoffer) og så  holdt jeg op med at købe det. De har vist nok rettet lidt op på det siden, men vil helst have økologisk tøj (f.eks. Katvig) eller som minimum økotex mærket. Selv H&M er begyndt at have lidt baby/børnetøj i økologisk bomuld!

Anmeld

14. marts 2011

kamtok

quar20 skriver:

Enig i at der er dårlig udvalg til baby dreng..!!

Når de kommer op i en str. 2år ( 92) Syntes jeg det er bedre med udvalget..!!

Præcis! 

Anmeld

14. marts 2011

132319

Znuzke skriver:

Jeg har stemt "Ja - andet". Jeg synes de har noget fint tøj, og kvaliteten fejler bestemt ikke noget, men jeg kommer sjælent i en butik hvor jeg kan købe det.... Jeg tror faktisk slet ikke det forhandles i Hillerød pt.

De har som regel nogle fede drengebukser til overkommelige priser.

Det gør det, i både Ønskebørn og Babysam 

Til spørgsmålet: Ja, jeg køber ofte name it. Deres bukser er de eneste der sidder ordentligt på Hjalte 

Anmeld

14. marts 2011

Lilac

Jeg savner også en linie i økologisk bomuld eller øko-tex mærket, men har af og til stået og manglet akut og så har deres tøj været helt fint!

Anmeld

14. marts 2011

ekzunz

MHK skriver:

Det gør det, i både Ønskebørn og Babysam 

Til spørgsmålet: Ja, jeg køber ofte name it. Deres bukser er de eneste der sidder ordentligt på Hjalte 

Nåååå - jeg har jo ikke små børn længere, så jeg nyder at slippe for BabySam.....betjeningen er elendig. Men forhandler de tøj i så store størrelser???

Tidligere kunne jeg købe det i Sanne Pande, men den lukkede desværre - fantastisk butik

Anmeld

14. marts 2011

Laulund87

Jeg er faktisk blevet lidt vild med Name It, fordi det sidder godt på min slanke pige

Desuden er de kommet med retro farver..Brun, lilla, gul osv. Især deres bluser med blomster er såååå fine

Anmeld

14. marts 2011

132319

Znuzke skriver:

Nåååå - jeg har jo ikke små børn længere, så jeg nyder at slippe for BabySam.....betjeningen er elendig. Men forhandler de tøj i så store størrelser???

Tidligere kunne jeg købe det i Sanne Pande, men den lukkede desværre - fantastisk butik

Åh ja, mage til dårlig service skal man lede længe efter, de er dog om muligt værre i Lyngby 

Jeg ved faktisk ikke hvor stort det går op, til omkring 92-98 vil jeg tro 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.