name -it / exit .. køber du det og hvorfor (ikke)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

Lou87

Jeg har stemt: ja andet..

Grundet dette er at jeg som regel kun køber deres basis ting..
Oftest køber jeg kun deres natdragter.. 2 for 100.. pga prisen og de er som regel rigtig fine og holder ok til prisen!
Ellers sjældne gange køber jeg også deres tilbuds bodys.

Men ellers har jeg næsten intet derinde fra. Måske nogle strømpebukser og hagesmække, men det meget få!
Jeg syntes ikke deres tøj sidder godt på min pige.. hun er slank i forhold til det tøj.. (hun er 7 mdr nu og har kun haft et sæt tøj derinde fra indtil videre, da alt andet er for "bredt..)
Men hun er ikk ligefrem "lille" af sin vægt.

Håber du kan bruge det til noget - held og lykke med opg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

BabyNilas

Jeg handler der, men jeg synes ikke altid de har så stort udvalg i 56-62 til drenge. Men jeg finder af og til noget.  Personalet synes jeg er søde, men de er ofte optaget af andet end deres kunder. Kvaliteten synes jeg er ok, jeg har købt nogle trøjer som efter 3 vaske har mistet farven.

Håber det kunne bruges

Anmeld

14. marts 2011

Silvermist

Jeg handler ofte tøj til mine piger i Name It. Prisen er overkommelig, de har ofte gode tilbud, designet er for det meste lækkert og kvaliteten er normalt god.

Jeg har især været glad for deres bodies som man ofte kan købe på tilbud, søde savlehagesmække med flotte motver og deres mange søde kjoler.

Anmeld

14. marts 2011

Betteisen

Jeg handler tit Name it tøj til mine tøser. Synes de har et fint og klassisk udvalg, der lige passer til mine tøser. Køber ofte basisvarer som natdragter og bodys, men synes dog de bodys uden knapper bliver så store i halsen. Modsat er jeg helt vild med deres stretch bomuldsvarer (bodys og t-shirts) som bare kan vaskes 1000 gange uden det kan ses de har været brugt.

De har fine tilbud på basisvarer, men nogle af de andre varer er lidt pebrede.

Anmeld

14. marts 2011

Benjamins'mor

Jeg køber kun når de har virkeligt gode tilbud.

F.eks. i januar da jeg lige havde født købte jeg 2 bodyer for 20 kr, det er billigere end i bilka.

Og så købte jeg nogle hjemmefutter til bettemand for 50 kr, som normalpris lå på 100 kr.

Anmeld

15. marts 2011

millesofie

SpunkenJo skriver:

Fuldsændig enig

Og sjovt det med Kvickley, for det har jeg også bemærket

Køber ofte name it over nettet, idet alle deres basisvarer er tilgængelige der. I butikkerne har de slet ikke det samme udvalg

Name it er en temmelig uinteressant butik efter min mening..... Desværre

Og har svært ved at forestille mig hva de skal lave om andet end næsten det hele.... Kvaliteten fejler intet, basisvarer ok, men deres bud på hvad der er smart er i min optik kedeligt og "soooo last year"

Knus Jo

lige mine ord

ja jeg ved heller ikke hvad de skulle lave om, ikke engang deres basic vare kan jeg lide, men de er dog i ok kvalitet så body'er kunne man godt købe der

Anmeld

15. marts 2011

morethanperfect

Jeg syns deres tøj er virkelig kedeligt at se på , kan aldrig finde noget jeg kan li .. Og så sidder det rigtig dårlig på min søn .. Syns ikke kvaliteten er særlig god ..

Anmeld

15. marts 2011

maria87

Tilmeldt skriver:

Jeg har skrevet nej!

Jeg synes jeg får en dårlig betjening , og så gider jeg ik gi prisen! Ved ik om prisen er for høj, men jeg er bare nærrig!!  Dog synes jeg de har meget sødt tøj..

Stine og Lisa.

jeg synes prisen er meget høj... jeg kan gode lide deres tøj og vil hellere end gerne handle derinde, men har ikke råd til det...

en t-shirt i str. 104 koster nogen gange 350 kr...det er sindsygt når han max kan passe den 6 måneder

Anmeld

15. marts 2011

JulieE

Jeg køber ofte Name it til mine to... Faktisk mest bukser, da de har en fin kvalitet til overkommelig priser

Og de to butikker jeg oftest handler får man super service.... Har de ikke slev den størrelse på lager jeg skal bruge ringer  de gerne rundt til de andre butikker og finder den 

Anmeld

15. marts 2011

Vingummien

serinasmor skriver:

Hej alle i skønne mødre

Jeg skal i forbindelse med en mindre skoleopgave finde ud af hvad name-it/exit kan gøre for at få en øget omsætning på 10% i 2012. jeg vil i den sammenhæng spørge jer om i køber tøj fra name-it / exit og hvorfor / hvorfor ikke.

Jeg håber i vil hjælpe med denne lille mikro kundeundersøgelse

På forhånd tak for hjælpen

Serinasmor

Priserne er fine men køber det kun meget sjældent, når jeg falder over et enkelt par bukser eller lignende. Syntes nemlig der er meget dårlig udskiftning i det tøj til drenge.
Og her hvor jeg bor i hvert fald, der kan jeg komme ind jeg ved ikke hvor mange gange, og er stadig det samme kedelige tøj de har til drenge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.