Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle i skønne mødre
Jeg skal i forbindelse med en mindre skoleopgave finde ud af hvad name-it/exit kan gøre for at få en øget omsætning på 10% i 2012. jeg vil i den sammenhæng spørge jer om i køber tøj fra name-it / exit og hvorfor / hvorfor ikke.
Jeg håber i vil hjælpe med denne lille mikro kundeundersøgelse
På forhånd tak for hjælpen
Serinasmor
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg køber af og til deres basisvarer som natdragter og kortærmede body'er til at have under det andet tøj. Men generelt handler jeg ikke så meget hos dem, da jeg ikke synes deres udvalg er ret stort og generelt ikke er den stil jeg kan lide.
Dog skal de have at kvaliteten er i orden og man prisen er god i forhold til den vare man får.
deres tøj er for det meste designet til lidt buttede piger og jeg har en lang slank pige som bare ser kluntet ud i deres tøj.
pånær enkelt overtøj
Jeg har skrevet nej!
Jeg synes jeg får en dårlig betjening , og så gider jeg ik gi prisen! Ved ik om prisen er for høj, men jeg er bare nærrig!! Dog synes jeg de har meget sødt tøj..
Stine og Lisa.
Jeg har stemt "Ja - andet". Jeg synes de har noget fint tøj, og kvaliteten fejler bestemt ikke noget, men jeg kommer sjælent i en butik hvor jeg kan købe det.... Jeg tror faktisk slet ikke det forhandles i Hillerød pt.
De har som regel nogle fede drengebukser til overkommelige priser.
Jeg har købt jævnligt hos dem. Priserne er ok og kvaliteten god. De har gode tilbud.
Har stemt Ja - andet, da jeg handler der engang imellem. Jeg synes de har en meget dårligt/småt udvalg i babytøj (str. 50-68) og det bliver kun værre, hvis man så også har en dreng. Men de har nogle fede ting til piger og lidt større drenge. Priserne er OK, men lidt høje i forhold til at de skal være en form for pangdang til H&M. Køber mest pigetøj i Name It som gaver til venindernes tøser, og så køber jeg mest fra H&M og Lindex til min egen dreng.
Ja jeg købte tøjet ind til de lukkede her i byen de var super søde når man kom ind og de hjalp virkelig meget og tøjet passer perfekt til min dreng
er mega glad for nameIT.. desværre har jeg oplevet flere gange at deres bomulds t-shirts krymper enormt i længden og bliver meget bred i breden... det dur ikke rigtigt.. ellers yderst tilfreda med deres bukser og andet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128