offentliggørelse af graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

Anette&Sophia

Baagøe skriver:

Det giver vel også god mening. Hvor langt er du henne?

godt nok kun 6+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

matryoshka

Måske er han bare ikke klar til at fortælle det, hverken face to face eller på facebook? Hvis du er så utolmodig, så kan i vel aftale på forhånd hvornår i skal offentliggøre det på fb, så er i enige. Om han ikke har fortalt sine venner det da, så får de det at vide på fb. Men husk at blive enige om "fristen"!! Jeg havde heller ikke lyst til at fortælle hele verden med det samme, jeg var enormt bange for hvad folk ville sige og var bange for at jeg skulle forsvare mig for folks holdninger om at vi skulle have en lille. Jeg fortalte 5-6 stykker face to face og resten fik det at vide fra andre eller igennem mail/sms. Og så blev det offentliggjort på fb ca. uge 22. Og jeg HADEDE at blive presset af f.eks. Svigerfamiljen at fortælle det, fordi DE var så spændte at de slet ikke ville acceptere at vi faktisk ikke var klar til at sige det... Så prøv at acceptere at han måske ikke er klar og find en løsning så i begge to kan tilfredsstilles!

Anmeld

17. marts 2011

Sof

Vi har ikke tænkt os at fortælle det til andre end dem vi ses med  Kun nærmeste familie og venner får det at vide direkte og resten må selv opdage det  Der vil intet komme på nettet eller noget i den stil før jeg har født!

Anmeld

17. marts 2011

Pige2009

anetteb skriver:

godt nok kun 6+1

Så ville jeg væbne mig med tålmodighed og vente til han er parat, selvom alt i dig skriger på at dele med hele verden

Anmeld

18. marts 2011

Anette&Sophia

Baagøe skriver:

Så ville jeg væbne mig med tålmodighed og vente til han er parat, selvom alt i dig skriger på at dele med hele verden

ja nemlig. er så glad over det at jeg ikke kan lade være med at smile

Anmeld

18. marts 2011

Pige2009

anetteb skriver:

ja nemlig. er så glad over det at jeg ikke kan lade være med at smile

Hvor er det skønt Så må du foreløbig dele glæden med de få nærmeste

Anmeld

18. marts 2011

Anette&Sophia

Baagøe skriver:

Hvor er det skønt Så må du foreløbig dele glæden med de få nærmeste

ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.