offentliggørelse af graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

mor-til-en-dejlig-baby

nyheden blev spredt da jeg runede 10 uge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

mor-til-en-dejlig-baby

den-lykkeligste skriver:

nyheden blev spredt da jeg runede 10 uge.

rundede*

Anmeld

15. marts 2011

misslea

Jeg fortalte min bedste veninde og min søster det, lige da vi havde fundet ud af, at jeg var gravid!

Mine andre RIGTIG gode veninder fik det at vide lige inden NF! Vores familie fik det at vide lige efter NF!

Og vi offentliggjorde det først på facebook, da jeg var 16 uger henne, for det var først dér, mine kollegaer fik det at vide!!!

Vi havde brug for at vente med at spræde rygtet på fjæsen...

Anmeld

15. marts 2011

Rebecca55

anetteb skriver:

jeg ville bare ikke kunne lade være med at ligge billeder ind fra scanning, mavsen og bebs når den kommer ud. men ja

Havde jeg kun ventet et barn havde jeg også lagt billeder ind, men vi er i den situartion at vi venter 3. Så er ret sikker på vi ville blive bombarderet med spørgsmål, ikke til hvordan det går men hvordan det er at vente trillinger. Det bruger vi tid nok på i forvejen ved venner og familie, så det er derfor facebook ikke er inde i billedet der.

Anmeld

15. marts 2011

Fenja09

Vi fandt ud af at jeg var gravid i uge 7, så der fortalte vi det til de nærmeste, mor, far og søskende - alle andre fik det først af vide efter NF-scanning

Anmeld

15. marts 2011

Maja_4000

Vores forældre og søskende fik det af vide da jeg var 8 + .. Og alle andre måtte vente til efter nf :b

Anmeld

15. marts 2011

Frøken J.

Fortalte det til familien i 5. uge, kort efter vi fandt ud af det. Resten af verdenen fik det at vide efter tryghedsscanningen i 7. uge. Har ikke haft noget ønske om at holde det hemmeligt, for skulle jeg ske at miste, har jeg brug for at kunne dele sorgen og være åben omkring den, i stedet for at lukke mig inde i mig selv og ikke kunne fortælle folk, hvad der er galt

Anmeld

15. marts 2011

Chr-Hei

anetteb skriver:

Hvornår fortalte i det til vennerne?

alle vores familie medlemmer og nærmeste venner ved det. - men jeg må intet nævnte på facebook for min kæreste, og bøger, babytøj, vitaminpiller osv. skal gemmes væk hvis der kommer nogen. folk finder jo alligevel ud af det når jeg kommer længere hen i graviditeten?

( lille blyp er 100% planlagt )

Altså jeg offentlig gjorde det til familien da jeg havde været til første scanning.. (Jeg var dog til termin scanning allerede 7+4) Arbejde og bekendte fik det at vide efter Nf scanning i uge 12 .. Da den støreste risikofare var ovre der ...

Tror det er meget forskelligt hvordan folk ser på det .. Sys i ska gøre hva i føler er bedst.. Har han en grund til han gerne vil vente ?

Anmeld

15. marts 2011

tazz

Jeg havde ikke lige forventet at teste positiv, så det var tæt på midnat, at jeg fik en positiv test. Skrev med det samme en sms til min veninde, som ringede kl. 6 næste morgen da hun var på vej på arbejde. Talte med hende, mens jeg tissede på endnu en test, og hun blev så glad, at hun kom til, at køre ind i en snedrive da den også var positiv

Arbejdet fik det at vide hurtigt efter, da jeg havde nogle problemer i starten, hvor jeg mistede Annas tvilling og de også mente at hun ikke ville klare den. Så de vidste, hvorfor jeg hele tiden var til kontrol og måske lidt fraværende.

Familien fik det faktisk sidst at vide, da jeg fik bekræftet at Annas hjerte endelig var begyndt at slå, så der ikke var anden risiko end ved enhver anden graviditet. Har vel været 9 uger henne på det tidspunkt.

Anmeld

15. marts 2011

CiSo

Med Cilas fortalte jeg det til de nærmeste da jeg var omkring 5 uge tror jeg, de andre fik det afvide omkring NF scanning..

Denne gang, ved ingen det endnu udover os.. Jeg ved ikke helt hvornår det skal ud endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.