offentliggørelse af graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

Anette&Sophia

Baagøe skriver:

Jeg fortalte det først til alle, da jeg var 28 uger henne og det kunne begynde at anes...

Hvorfor vil din kæreste ikke have det offentliggjort for alle? Det er da lidt besynderligt

det syntes jeg også. og når det er sådan en stor og vigtig ting det drejer sig om, så kan jeg ikke lade være med at begynde og undre mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Anette&Sophia

Secrets skriver:

Fortalte det til familien i 5. uge, kort efter vi fandt ud af det. Resten af verdenen fik det at vide efter tryghedsscanningen i 7. uge. Har ikke haft noget ønske om at holde det hemmeligt, for skulle jeg ske at miste, har jeg brug for at kunne dele sorgen og være åben omkring den, i stedet for at lukke mig inde i mig selv og ikke kunne fortælle folk, hvad der er galt

ja tak. lige mine ord.

Anmeld

15. marts 2011

Anette&Sophia

Heidi-ra skriver:

Altså jeg offentlig gjorde det til familien da jeg havde været til første scanning.. (Jeg var dog til termin scanning allerede 7+4) Arbejde og bekendte fik det at vide efter Nf scanning i uge 12 .. Da den støreste risikofare var ovre der ...

Tror det er meget forskelligt hvordan folk ser på det .. Sys i ska gøre hva i føler er bedst.. Har han en grund til han gerne vil vente ?

en af hans grunde er at han gerne vil fortælle hans kammerat det, ( som var her i lørdags  ) så han ikke skulle læse eller finde ud af det via facebook. måske også forståeligt nok, men forstår bare ikke hvorfor han ikke gjorde det i lørdags.

en anden ting er også at han er bange for at folk vil begynde at snakke, da han mener at jeg er venner med nogen derinde som der let kan få ondt i røven. ehm undskyld mig, det er dig som bliver ved med at godkende dine eks ( undskyld mig ) kællinger, som evigt og altid har snakket lort om mig og startet rygter om mig. måske det er der, den er galt?

( sorry for homonernes løb )

Anmeld

15. marts 2011

mika.F

min mor og far fik det af vide på dagen og dagen efter jeg fandt ud af det(de bor ikke sammen) og der var jeg omkring uge 7, ca... venner og andre omkring mig får det stadig løbende af vide...   kærestens forældre ved det dog stadig ikke, jeg er 17+1......

Anmeld

15. marts 2011

mortil4dejligepiger

Vi har valgt ikke at sige noget før efter NF-scanning. Venter nr. 4 men har også være uheldig at opleve en SA og en MA. Var så glad for, at vi ikke havde indviet alle i det da!

Held og lykke

Anmeld

15. marts 2011

Pige2009

anetteb skriver:

det syntes jeg også. og når det er sådan en stor og vigtig ting det drejer sig om, så kan jeg ikke lade være med at begynde og undre mig.

Har I prøvet at tale om det? Måske er han nervøs for graviditeten og at den forløber som den skal

Anmeld

16. marts 2011

Anette&Sophia

Baagøe skriver:

Har I prøvet at tale om det? Måske er han nervøs for graviditeten og at den forløber som den skal

han er bange for at jeg får det fortalt til for mange, og hvis jeg så mister det, så skal jeg til at fortælle dem en ny historie.

Anmeld

16. marts 2011

Pige2009

anetteb skriver:

han er bange for at jeg får det fortalt til for mange, og hvis jeg så mister det, så skal jeg til at fortælle dem en ny historie.

Det giver vel også god mening. Hvor langt er du henne?

Anmeld

17. marts 2011

Augusta11

Det er vist meget forskelligt, hvordan man har det med det. Nogle er på vej til at blive forældre fra allerførste dag, andre skal bruge lidt mere tid og vished, før de tør glæde sig. Sådan har vi forskellige beskyttelsesmekanismer. Snak med din kæreste om det og bliv enige om, hvornår I begge synes, at det er ok at fortælle det.

Jeg havde ikke lyst til at fortælle det før de 12 uger, for jeg var ræd for, at det skulle gå i vasken, og at jeg så ville skulle fortælle dét til alle også. Jeg blev dog nødt til at afsløre det for forældre og svigerforældre omkring juletid, da det ikke kunne skjules, men vi aftalte med dem, at de skulle holde tand for tunge indtil uge 12, og det gik fint. Det kan være meget hyggeligt at have en sød hemmelighed sammen.

Tillykke med det!

Anmeld

17. marts 2011

Hailiesmom11

anetteb skriver:

Hvornår fortalte i det til vennerne?

alle vores familie medlemmer og nærmeste venner ved det. - men jeg må intet nævnte på facebook for min kæreste, og bøger, babytøj, vitaminpiller osv. skal gemmes væk hvis der kommer nogen. folk finder jo alligevel ud af det når jeg kommer længere hen i graviditeten?

( lille blyp er 100% planlagt )

Vi offentliggjorde det også først for resten af verden ved NF-scanning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.