offentliggørelse af graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.964 visninger
46 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

Anette&Sophia

Hvornår fortalte i det til vennerne?

alle vores familie medlemmer og nærmeste venner ved det. - men jeg må intet nævnte på facebook for min kæreste, og bøger, babytøj, vitaminpiller osv. skal gemmes væk hvis der kommer nogen. folk finder jo alligevel ud af det når jeg kommer længere hen i graviditeten?

( lille blyp er 100% planlagt )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Aprilmor11

anetteb skriver:

alle vores familie medlemmer og nærmeste venner ved det. - men jeg må intet nævnte på facebook for min kæreste, og bøger, babytøj, vitaminpiller osv. skal gemmes væk hvis der kommer nogen. folk finder jo alligevel ud af det når jeg kommer længere hen i graviditeten?

Jeg offentlig gjorde det, den dag jeg fandt ud af det .. Og det gjorde jeg i uge 7

Anmeld

14. marts 2011

Aprilmor11

anetteb skriver:

Men stooort tillykke med den lille spire

Anmeld

14. marts 2011

MamaJakob

Vi fortalte til de nærmeste, da vi fandt ud af det, men gjorde det først helt officielt efter første NF-scan:-)

Anmeld

14. marts 2011

Anette&Sophia

Aprilmor11 skriver:

Men stooort tillykke med den lille spire

mange tak
både min søster, og andre veninder har haft offentliggjort det tidligt i graviditeten. forstår bare ikke hvorfor vi ikke bare kan offentliggøre vores glæde, for kan ikke holde den skjult mere. syntes det er træls. og det virker lidt som om at han ikke vil have at folk høre noget, så han kan slippe for folks snak, men hvis folk begynder at snakke er det da deres eget problem? s:

Anmeld

14. marts 2011

Dorthe1986

Familie og nærmeste venner fik det at vide den dag jeg stod med de to streger Kunne slet slet ikke holde mund Der var jeg i 8. uge.

Men vi offentliggjorde det først på facebook da vi var ovre de første 12 uger, der siges at være de mest kritiske Du tror ikke at det er derfor han gerne vil vente?

Anmeld

14. marts 2011

Aprilmor11

anetteb skriver:

mange tak
både min søster, og andre veninder har haft offentliggjort det tidligt i graviditeten. forstår bare ikke hvorfor vi ikke bare kan offentliggøre vores glæde, for kan ikke holde den skjult mere. syntes det er træls. og det virker lidt som om at han ikke vil have at folk høre noget, så han kan slippe for folks snak, men hvis folk begynder at snakke er det da deres eget problem? s:

Jeg ved at mange de først offentliggøre det efter den første scanning for så er de ovre " fare zonen " Så hvis der nu skulle ske noget og alle ved det, får man ikke rigtig fred .. Måske det kan have noget med det at gøre ??

Anmeld

14. marts 2011

Anette&Sophia

Dorthe1986 skriver:

Familie og nærmeste venner fik det at vide den dag jeg stod med de to streger Kunne slet slet ikke holde mund Der var jeg i 8. uge.

Men vi offentliggjorde det først på facebook da vi var ovre de første 12 uger, der siges at være de mest kritiske Du tror ikke at det er derfor han gerne vil vente?

han har sagt at han vil fortælle en af hans venner det først, men han var her i forgårs, så hvorfor delle gjorde han det ikke bare der? s;
-

Anmeld

14. marts 2011

Anette&Sophia

Aprilmor11 skriver:

Jeg ved at mange de først offentliggøre det efter den første scanning for så er de ovre " fare zonen " Så hvis der nu skulle ske noget og alle ved det, får man ikke rigtig fred .. Måske det kan have noget med det at gøre ??

tja måske. men han har sagt at han vil fortælle en af hans venner det først. forstår bare ikke hvorfor det skal tage så lang tid. nogen gange føltes det lidt som om at det skal være hemmeligt, og at ingen må vide det.

Anmeld

14. marts 2011

Dorthe1986

anetteb skriver:

han har sagt at han vil fortælle en af hans venner det først, men han var her i forgårs, så hvorfor delle gjorde han det ikke bare der? s;
-

Hmm det er ikke til at vide, måske du skulle sætte dig og snakke med ham om det? Og så spørge hvorfor han ikke fortæller det til den ven som han ville osv?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.