offentliggørelse af graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

Aprilmor11

Dorthe1986 skriver:

Hmm det er ikke til at vide, måske du skulle sætte dig og snakke med ham om det? Og så spørge hvorfor han ikke fortæller det til den ven som han ville osv?

Jeg ville skrive det samme .. Håber at i finder ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Rebecca55

anetteb skriver:

Hvornår fortalte i det til vennerne?

alle vores familie medlemmer og nærmeste venner ved det. - men jeg må intet nævnte på facebook for min kæreste, og bøger, babytøj, vitaminpiller osv. skal gemmes væk hvis der kommer nogen. folk finder jo alligevel ud af det når jeg kommer længere hen i graviditeten?

( lille blyp er 100% planlagt )

Da vi havde fortalt familie og nærmeste venner, holdt vi det ikke hemmeligt længere for nogen. Vi skriver dog ikke om det på facebook, da vi mener at hvis folk vil høre hvordan det går, må de ringe til os.

Det var bare vigtigt for os at det var os selv der fortalte de nærmeste det og ellers er det jo skønt ikke at skulle gå med den hemmelighed længere.

Anmeld

14. marts 2011

twiggi

jeg klarede at tie stille i 4 uger, men det var godt nok svært.
specielt når man så sine forældre et par gange om ugen og snakkede med min mor i tlf næsten dagligt.

jeg testede positiv i uge 3, og vi fortalte det til alle efter en tryghedsscanning i uge 7 hvor vi så hjerteblink og derfor troede på det.

Anmeld

14. marts 2011

Anette&Sophia

NinaSophia skriver:

jeg klarede at tie stille i 4 uger, men det var godt nok svært.
specielt når man så sine forældre et par gange om ugen og snakkede med min mor i tlf næsten dagligt.

jeg testede positiv i uge 3, og vi fortalte det til alle efter en tryghedsscanning i uge 7 hvor vi så hjerteblink og derfor troede på det.

du siger noget.
glæder mig sådan til jeg skal tryghedsscannes :')

Anmeld

14. marts 2011

Anette&Sophia

Rebecca55 skriver:

Da vi havde fortalt familie og nærmeste venner, holdt vi det ikke hemmeligt længere for nogen. Vi skriver dog ikke om det på facebook, da vi mener at hvis folk vil høre hvordan det går, må de ringe til os.

Det var bare vigtigt for os at det var os selv der fortalte de nærmeste det og ellers er det jo skønt ikke at skulle gå med den hemmelighed længere.

jeg ville bare ikke kunne lade være med at ligge billeder ind fra scanning, mavsen og bebs når den kommer ud. men ja

Anmeld

15. marts 2011

Levi&LilysMor

Det fik min kæreste og jeg slet ikke lov til, engang for længe siden kom han sammen med en som jeg så var lidt veninder med også men syntes hun var en rigtig dum en så det stoppede igen. Så var de til fest en aften (nogle af tøserne) og så fandt hende eksen jo ud af det og begyndte at skrive til alle inkl. hans venner som ikke vidste det!! Dumme K......! Heldigvis vidste min bedste veninde det fra mig lige fra jeg fik to røde striber og min mor og lille søster fik det at vide dagen efter min 22 års fødselsdag, men ellers er der ingen fra hans familie som ved det og det vil vi heller ikke have før efter nf som er på mandag, så går og er urolig, men hold da op hvor er nogle mennesker bare nogle  at offentliggøre sådan en stor overraskelse når de ikke har en skid med den at gøre, og ja er stadig meget sur over det overraskende nok ... Så vores terminsdato er derfor hemmelig da andre sådan skal blande sig. Forresten fandt hun mig på min mave.dk hmm

Det var dejligt at komme ud med...

Kan i have en god dag, nu vil jeg til at i praktik

Anmeld

15. marts 2011

Brams

anetteb skriver:

alle vores familie medlemmer og nærmeste venner ved det. - men jeg må intet nævnte på facebook for min kæreste, og bøger, babytøj, vitaminpiller osv. skal gemmes væk hvis der kommer nogen. folk finder jo alligevel ud af det når jeg kommer længere hen i graviditeten?

Alle omkring os vidste det, da jeg var 4 uger henne

Efter 12 års prøven, lykkedes det endelig med IVF. Alle i vores omgangskreds har fulgt med i vores prøven, så de vidste hvilken dag vi ville få svar. Det var på en måde super dejligt at kunne dele det så tidligt men også super hårdt at alle vidste det før de "magiske" 12 uger, for jeg var SÅ bange for at miste

Synes det lyder lidt mærkeligt at du ikke må skrive noget på facebook, har du spurgt hvorfor?

Anmeld

15. marts 2011

Kofoed.

anetteb skriver:

Altså du skal gøre det, når du føler dig klar. Men vil foreslå du vente minimum til tryghedsscanning.

Nu går jeg nok ikke ind under kategorien veninder, meeen... Klasse fik det afvide ugen efter tryghedss., da jeg var/er meget homonel og havde flere vredes udbrud, ups . Og self kunne de ikke holde mund, de fik bare beskeden "ikke noget på facebook, da det stadig ikke er offentliggjort for hele familien". Familien fik det stille og roligt afvide efter tryghedsscanningen. Offentliggøre det på Facebook, da jeg troede jeg var 11+3, men viser sig nu, at jeg var 11+5..

Anmeld

15. marts 2011

LRJ

mine nærmeste, og min bedste veninde, og ven, og kæresten søster fik det af vide samme dag som jeg selv fik det afvide ( 8+??) 

Svigermor og svigerfar fik det afvide i uge 11+2

Resten af min familie fik det af vide 14+ og havde gjordt så det kune var min familie og venner der kunne se jeg var gravid indtil uge 22+ hvor jeg offentligt gjorde det for Hele facebook  

Anmeld

15. marts 2011

Pige2009

anetteb skriver:

Jeg fortalte det først til alle, da jeg var 28 uger henne og det kunne begynde at anes...

Hvorfor vil din kæreste ikke have det offentliggjort for alle? Det er da lidt besynderligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.