MarianneSonne skriver:
Hvis jeg fik en dreng skulle han helt sikkert hedde Thor. Jeg har ikke mødt en eneste som syntes om det navn, men jeg eeeeeelsker det og det var det eneste min mand og jeg kunne blive enige om. Så fik vi så en pige mere 
www.stjerneleg.dk
Jeg har en Thor og syntes det er et smukt og meget stærkt navn 
jeg syntes ikke der er grimme navne men måske mindre heldige navne
men jeg syntes som mange andre at nogen gange det kan blive lidt for meget med kreativiteten.
Folk de kan være så grove når man snakker om navne, hvor de egentlig bare skulle passe sig selv og lade forældrene tage det valg.
Min ældste på 8 år hedder Marcus og det var egentlig ikke et navn jeg havde overvejet rigtigt, men da jeg havde haft ham i armene og kigget på ham i en times tid efter han blev født så kom det bare som et lyn fra en klar himmel at han skulle hedde Marcus. Det fandt jeg så senere ud af der var mange andre drenge i den alder der også hed men jeg er da ligeglad for min dreng kan bare ikke hedde andet end Marcus 
Min yngste dreng på 2 år hedder som sagt Thor og det kom han til at hedde fordi det var det eneste af de navne jeg havde fundet som hans far kunne lide
( han var smuttet så han skulle ikke bestemme men fik to at vælge imellem, vi er dog sammen nu hehe) jeg havde givet ham valget mellem Thor og Adrian, og det blev så Thor og ja han kan da heller ikke være andet end min lille thormand 
det blev lidt langt
oops
men altså hvad andre syntes om jeres børns navne kan jo egentligt være ligemeget, hvis navnet føles rigtigt for jer jamen så er det bare sådan. 
Anmeld