Jeg er ny herinde, og oprettede kun min profil fordi jeg er vi (jeg) er så meget i tvivl, og vil gerne høre forskellige meninger, uden at familien skal vide om projekt BABY...
Det er lidt indviklet, men lyder sådan her...
Min kæreste er næsten 22år, og har fast job. Jeg er 21år, har kun 15 timer/uge i et vikariat, men søger fast job
, og har gjort det i en måneds tid. Vi bor i en to-værelses på 50KVM.
Vi vil begge to rigtig rigtig gerne have at jeg skal blive gravid MEGET SNART, da vi så brændende ønsker os et barn og har gjort det i rigtig lang tid.
Problemet er jo bare, at ingen af os har uddannelse (det er sådan set det "mindste"), men jeg har jo ikke noget fast job, og det er jo ikke sikkert at jeg kan få et når jeg er gravid 
Jeg er bare SÅ BANGE for at vi ikke kommer til at kunne klare det økonomisk fordi at jeg ikke har et fast job, og hvad nu hvis man ikke kan få dagpenge fra a-kassen? eller kommunen siger at jeg ikke må få kontanthjælp? - hvilket jeg jo helst ikke vil på. Eller hvis nu at man kommer til at gå ledig inden man skal på barsel?
Vi snakker om bare at springe ud i det og at tage det som det kommer.. Men det ville også føles som en fiasko hvis man næsten ikke kan forsørge sig selv et stykke tid... og jeg har bare heller ikke lyst til at bringe et barn til verden når man ikke har styr på tingene fra starten
men alligevel vil jeg og vi så gerne have et barn.
Det er vores største ønske!
Det er lidt indviklet.. men håber at i forstår, og vil sige jeres mening om hvad i synes..
TAK 
Anmeld