Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Diana... skriver: Rengørring og ordne have og bage kage.
Rengørring og ordne have og bage kage.
Hvad tid skal jeg komme? hæhæ
Ej, jeg må nok hellere også traske ud i køkkenet og bage en kage. Er simpelthen så sliksulten idag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Valkyrien skriver: Uhhh. Spændende!
Uhhh. Spændende!
Jaahhh...har haft tre meget dydige dates med fag snak og voksentale.... men nu må vi se når jeg er inviteret derud at spise i næste uge...hehe..
*Sofie* skriver: Malou og jeg ska til min stedfars nieces datters 1 års fødselsdag Jeg håber der er masser af boller og kakao....og kage
Malou og jeg ska til min stedfars nieces datters 1 års fødselsdag Jeg håber der er masser af boller og kakao....og kage
Hahaha God fornøjelse
Dansker i England skriver: Manden er på arbejde, men når min datter vågner, skal vi til ScandiKitchen, som er en skandinavisk butik her i London. De sælger både flødeboller, Matilde cacao og rugbrød (og en hel masse mere ). Fandt først lige ud af, at den eksisterer, så det skal blive sååå godt at købe lidt dansk mad
Manden er på arbejde, men når min datter vågner, skal vi til ScandiKitchen, som er en skandinavisk butik her i London. De sælger både flødeboller, Matilde cacao og rugbrød (og en hel masse mere ). Fandt først lige ud af, at den eksisterer, så det skal blive sååå godt at købe lidt dansk mad
Hvor dejligt at høre!
Eva. skriver: Jaahhh...har haft tre meget dydige dates med fag snak og voksentale.... men nu må vi se når jeg er inviteret derud at spise i næste uge...hehe..
Jeg krydser fingre for at det kommer til at gå godt!
Glæder mig til opdate
Dinna88 skriver: Ih, jeg har lige givet penge til en der samlede ind for folkekirkens nødhjælp Jeg bager i stride strømme. Er færdig med småkagerne og bollerne, og fastelavnsbollerne hæver lige nu og SÅ kommer gæsterne... Stress! (Eller ikke...) god fornøjelse med den lækre tyskstil
Ih, jeg har lige givet penge til en der samlede ind for folkekirkens nødhjælp Jeg bager i stride strømme. Er færdig med småkagerne og bollerne, og fastelavnsbollerne hæver lige nu og SÅ kommer gæsterne... Stress! (Eller ikke...)
god fornøjelse med den lækre tyskstil
God stil!
Jo tak. Tysk er jo ikke ligefrem mit yndlingsfag (mere)
Valkyrien skriver: Jeg krydser fingre for at det kommer til at gå godt! Glæder mig til opdate
Tak... ogd et kan du tro du skal få en update på..
Valkyrien skriver: Hvad skal I lave idag? Jeg er ved at gøre mig klar til at jeg skal ud og være indsamler for Folkekirkens Nødhjælp her om lidt. Bliver rart at komme ud og få lidt motion Efter det skal jeg bare hjem. Der en tysk stil, der ligeså stiller kalder på mig. Og vist nok også cola'en og chips'ne
Hvad skal I lave idag?
Jeg er ved at gøre mig klar til at jeg skal ud og være indsamler for Folkekirkens Nødhjælp her om lidt. Bliver rart at komme ud og få lidt motion
Efter det skal jeg bare hjem. Der en tysk stil, der ligeså stiller kalder på mig. Og vist nok også cola'en og chips'ne
Har også lige samlet ind.... En god søndag.... 1635,75 kr.. efter 3 timer.. træt nu
Trinehw skriver: Har også lige samlet ind.... En god søndag.... 1635,75 kr.. efter 3 timer.. træt nu
Det var da også ret godt. Jeg fik 1810,50 kr fordelt på 90 huse. Ret godt klaret!
Men er filme også bare smadret nu..
Eva. skriver: Tak... ogd et kan du tro du skal få en update på..
Weee.. Jeg glæder mig!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128