Hvad søndagen byder på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

elluL

Jeg skal til sådan noget "sko lagersalg" i Lyngby. Hvor der både er lækre børne sko og voksen sko. Så håber jeg finder lidt :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

sarahb

Jeg skal til sådan noget "sko lagersalg" i Lyngby. Hvor der både er lækre børne sko og voksen sko. Så håber jeg finder lidt :-)

Fortæl lige, hvor i lyngby hvilke mærker osv.. Det ku være man skulle det

Anmeld

13. marts 2011

sarahb

Kay skriver:

sidder med farve i håret igen....

i går var min mors veninde der er frisør forbi og klippe og farve os... så det er fint til når mine forældre snart har sølvbryllup... men... min farvning gik galt 2 gange... så nu jeg fingre for det virer denne gang...

først skulle jeg havde lyse og mørke striper i mit lange (lidt længere end skulder langt) lyse hår som jeg har fået flere gange før... og det er aldrig gået galt før... men ja de mørke, blev sådan en falmet rødlig(orange ting...

så prøvede hun at farve dem lyse... så blev det tis gult med orange skær og en rød tot lige i pandehåret....

så kunne vi ik nå mere i går... så nu sidder jeg med mørkestriper i, som skal vaskes ud om lidt....

og når alt det er færdig skal jeg hjem til min sviger mor... der hjælper mig med at sy min kjole...

god søndag til alle

HÅÅÅÅÅBER det går godt, der er ikke noget værre hvis ens hår bliver helt galt...

Anmeld

13. marts 2011

Vingummien

Herhjemme er kæresten syg, så vi er bare hjemme.

Mig og knægten var dog lige henne i fakta og købe noget suppe, så han hurtig kan blive frisk igen

Så her er det ren afslapning

Anmeld

13. marts 2011

Thalia

Jeg var til Kaizers koncert i går så jeg har fået lov at sove længe i dag - sådan da.

Om lidt skal vi i IKEA og købe nogle småting til det nye hus, men alt imens jeg virkeligt forsøger at være overskudsagtig mor er jeg stadig høj på gårdsdagens koncert

http://www.youtube.com/watch?v=MMWq_EZcMXU&feature=player_embedded

Jeg vil føde JanOves børn og så vil jeg Ompa til jeg dør

Anmeld

13. marts 2011

Kay

sarahb skriver:

HÅÅÅÅÅBER det går godt, der er ikke noget værre hvis ens hår bliver helt galt...

nej... og vi var ude i byen i går... med nogle venner... og fuck hvor folk gloede på mig

Anmeld

13. marts 2011

sarahb

Kay skriver:

nej... og vi var ude i byen i går... med nogle venner... og fuck hvor folk gloede på mig

EIIIII ØV!!!! Så må du få det fikset så alle kigge efter dig på den gode måde nu...

Anmeld

13. marts 2011

Diana...

Rengørring og ordne have og bage kage. 

Anmeld

13. marts 2011

Kay

sarahb skriver:

EIIIII ØV!!!! Så må du få det fikset så alle kigge efter dig på den gode måde nu...

jeps... det er vasket ud nu... og sidder med håndklæde på... går lige ud og fønner og alt det....  

Anmeld

13. marts 2011

sarahb

Kay skriver:

jeps... det er vasket ud nu... og sidder med håndklæde på... går lige ud og fønner og alt det....  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.