Hvad søndagen byder på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

1977

Profilbillede for 1977

Jeg skal på arbejde kl 16

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

eElak

Dagen i dag har bestået af togtur og holde en energibombe aktiveret... NÅr han vågner fra sin lur, så skal han afleveres hos sin far, så jeg kan komme afsted til noget arrangement.... 

Så fik jeg også lige afklaring af hvem der bankede på min dør for 10 min siden.. åbnede ikke, for det er klods op af knægtens soveværelse...  Så har jeg også gjort dagens ugerning.. 

Anmeld

13. marts 2011

-Sigrid-

Trine89 skriver:

Vi skla bare pakke pakke pakke.. vi overtager den nye lejlighed på Tirsdag så der kan vi stille og roligt flytte vores ting op.. og så næste weekend kommer der en masser og hjælper os med at få det hele flyttet.  

Glæder mig SÅÅÅÅ meget til at komme der op.. Den er bare blevet SÅ MEGA lækker.. 

Laver egentlig præcis det samme med de samme tidspunkter

Lyder som om chips'en og cola'en er mere interessant, Tine

Anmeld

13. marts 2011

tingimor

skal bare hygge med fam i dag og rytte lidt op vaske lidt tøj og nyde det gode vejer 

Anmeld

13. marts 2011

Zafir

Jeg har lavet kanelsnegle. - Dels til fryseren og dels til at æde idag (altså home-mad-bake-off... yums. 7 stænger!!).

Så skal vi i svømmeren om lidt og i aften skal vi hygge med Dorthe og Runa (og æde overskuds kagen fra bestillingen til igår heheh. )

Anmeld

13. marts 2011

Manakauapo

MorTilMalene skriver:

vi skal ned til en sø lige om lidt og fodre sindsyge ænder og svaner.. hehe.. ikke fordi  malene får så meget ud af det men falder da i søvn.. 

Hahahaha.. Elsker tilføjelsen med sindsyge ænder og svaner!

I må have en rigtig god tur ned til søen og god søndag til jer

Anmeld

13. marts 2011

Manakauapo

Nadia Foged skriver:

Her står dagen bare på lidt oprydning rundt omkring i hytten - sortering i ting der ikke bliver brugt osv

God dag som indsamler

Lyder da også dejligt! Man får sådan en dejlig fornemmelse inde i kroppen, når der er rent og pænt.

Jo tak. Det var rigtig godt!

Anmeld

13. marts 2011

Manakauapo

Eva. skriver:

Læse til eksamen og skrive søde sms-beskeder med min nye date...ja ja...man behøver jo ikke sidde og græde over spildt mælk, så...

Uhhh. Spændende!

Anmeld

13. marts 2011

Manakauapo

sarahb skriver:

Fortæl lige, hvor i lyngby hvilke mærker osv.. Det ku være man skulle det

Shopaholic  

Anmeld

13. marts 2011

Manakauapo

Kay skriver:

jeps... det er vasket ud nu... og sidder med håndklæde på... går lige ud og fønner og alt det....  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.