Hvad søndagen byder på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

elluL

sarahb skriver:

Fortæl lige, hvor i lyngby hvilke mærker osv.. Det ku være man skulle det

Det er på Billums privat skole, og så nede i gymnastik salen mener jeg. Fra kl.12-15. Der er mærker som Diesel, Angalus(staves) og sådan noget. Jeg tager derud primært for at kigge på nogle sko til lillemanden. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Kay

sarahb skriver:

Puhhhh det er meget pænere...

nu kan jeg godt gå uden for en dør igen uden hue på

Anmeld

13. marts 2011

Kruse90

Valkyrien skriver:

Hvad skal I lave idag?

Jeg er ved at gøre mig klar til at jeg skal ud og være indsamler for Folkekirkens Nødhjælp her om lidt. Bliver rart at komme ud og få lidt motion

Efter det skal jeg bare hjem. Der en tysk stil, der ligeså stiller kalder på mig. Og vist nok også cola'en og chips'ne  

Jeg sidder bare lige og strikker lidt
Min dejlige skønne bedstemor lærte med lige vrangstrik og perlestrik igår Så der skal bare øves havde jo lært mig selv at strikke ret

Ellers skal jeg have fundet ALLE min noter til Samfundsdag og engelsk, da jeg skal til prøve case-eksamen imorgen ( imorgen er det caseeøvelses arbejdsdag)
Og så tirsdag, skal jeg enten op i Samfundsfag eller Engelsk.

så piger kryds for at det bliver samfundsfag og IKKE engelsk, da jeg er ELENDIG til at snakke og forklare mig på engelsk.

kram

Anmeld

13. marts 2011

Frøken J.

Valkyrien skriver:

Hvad skal I lave idag?

Jeg er ved at gøre mig klar til at jeg skal ud og være indsamler for Folkekirkens Nødhjælp her om lidt. Bliver rart at komme ud og få lidt motion

Efter det skal jeg bare hjem. Der en tysk stil, der ligeså stiller kalder på mig. Og vist nok også cola'en og chips'ne  

Jeg skal vaske tøj og foretage en masse læsning MEGA spændende. Not

Anmeld

13. marts 2011

sarahb

Kay skriver:

Puhhhh det er meget pænere...

nu kan jeg godt gå uden for en dør igen uden hue på

weeeee.... det var godt

Anmeld

13. marts 2011

*Sofie*

Malou og jeg ska til min stedfars nieces datters 1 års fødselsdag  
Jeg håber der er masser af boller og kakao....og kage

Anmeld

13. marts 2011

Trine89

Vi skla bare pakke pakke pakke.. vi overtager den nye lejlighed på Tirsdag så der kan vi stille og roligt flytte vores ting op.. og så næste weekend kommer der en masser og hjælper os med at få det hele flyttet.  

Glæder mig SÅÅÅÅ meget til at komme der op.. Den er bare blevet SÅ MEGA lækker.. 

Anmeld

13. marts 2011

Dansker i England

Manden er på arbejde, men når min datter vågner, skal vi til ScandiKitchen, som er en skandinavisk butik her i London. De sælger både flødeboller, Matilde cacao og rugbrød (og en hel masse mere ). Fandt først lige ud af, at den eksisterer, så det skal blive sååå godt at købe lidt dansk mad

Anmeld

13. marts 2011

Mor Til Julie<3

Her blir`der skam bare slappet af ...
Min datter er ved hende`s far så hende skal jeg hente kl 5 i aften ... Så har skam bare slappet af hele weekenden og nydt en stille og rolig weekend ...

Anmeld

13. marts 2011

Dinna88

Valkyrien skriver:

Hvad skal I lave idag?

Ih, jeg har lige givet penge til en der samlede ind for folkekirkens nødhjælp
Jeg bager i stride strømme. Er færdig med småkagerne og bollerne, og fastelavnsbollerne hæver lige nu og SÅ kommer gæsterne... Stress! (Eller ikke...)

god fornøjelse med den lækre tyskstil  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.