Hvad søndagen byder på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.319 visninger
58 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

Manakauapo

Hvad skal I lave idag?

Jeg er ved at gøre mig klar til at jeg skal ud og være indsamler for Folkekirkens Nødhjælp her om lidt. Bliver rart at komme ud og få lidt motion

Efter det skal jeg bare hjem. Der en tysk stil, der ligeså stiller kalder på mig. Og vist nok også cola'en og chips'ne  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

NoName

Jeg skal et smut til Esbjerg sammen med min lille familie for at hente en brugt DP vogn til prinsessen, tror vi har fundet et rigtig godt tilbud på den blå avis.

ellers skal vi bare hygge og slappe af efter at have haft besøg hele dagen i går.

Anmeld

13. marts 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Herhjemme er vi igang med prinsesse perleplader, sådan nogle store nogle, super hyggeligt, så de kan pynte truntes værelse bagefter

Manden lægger med bræksyge Så han passer på sengen og toilettet

Vi skal bage lidt idag , og ellers bare hygge os og lege, og have lagt de billeder frem de skal til fremkaldelse.. Bare en hygge søndag indenfor idag , og pasning og pleje af min syge mand

Anmeld

13. marts 2011

birthee

Lie nu sover min mand, men når han vågner skal der støvsuges i hele hytten - det er hans tjans pga. min bækkenløsning - og der trænger!!! Så sønnen er ved at pakke sin togbane sammen, og jeg skal lige have ryddet lidt op... Ellers er der sat en vask over, og så skal vi bage senere...

Anmeld

13. marts 2011

charlottekri

her skal vi bare slappe af indtil vi skal til gymnastikopvisning

Anmeld

13. marts 2011

Nadia Foged

Her står dagen bare på lidt oprydning rundt omkring i hytten - sortering i ting der ikke bliver brugt osv

God dag som indsamler

Anmeld

13. marts 2011

MorTilMalene

vi skal ned til en sø lige om lidt og fodre sindsyge ænder og svaner.. hehe.. ikke fordi  malene får så meget ud af det men falder da i søvn.. 

Anmeld

13. marts 2011

sarahb

Vi skal nyde dagen sammen alle 4, for det er sidste dag farmand er hjemme sammen med os på barsel. Som han nu har haft i 8 uger sammen med os... SNØØØØØØØØØØØØFTTTT!!!!

Anmeld

13. marts 2011

Aves.

Læse til eksamen og skrive søde sms-beskeder med min nye date...ja ja...man behøver jo ikke sidde og græde over spildt mælk, så...

Anmeld

13. marts 2011

Kay

sidder med farve i håret igen....

i går var min mors veninde der er frisør forbi og klippe og farve os... så det er fint til når mine forældre snart har sølvbryllup... men... min farvning gik galt 2 gange... så nu jeg fingre for det virer denne gang...

først skulle jeg havde lyse og mørke striper i mit lange (lidt længere end skulder langt) lyse hår som jeg har fået flere gange før... og det er aldrig gået galt før... men ja de mørke, blev sådan en falmet rødlig(orange ting...

så prøvede hun at farve dem lyse... så blev det tis gult med orange skær og en rød tot lige i pandehåret....

så kunne vi ik nå mere i går... så nu sidder jeg med mørkestriper i, som skal vaskes ud om lidt....

og når alt det er færdig skal jeg hjem til min sviger mor... der hjælper mig med at sy min kjole...

god søndag til alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.