Dinna88 skriver:
Ja, det gjorde jeg virkelig også engang! Det har nemlig taget mig rigtig lang tid at komme hertil, takket være en rigtig god kæreste
Nu er det almindeligt for mig, og nu fokuserer jeg mere på at det er brandærgeligt, at der er nogle der har det super dårligt med deres kroppe, især hvis de gør hvad de kan, for at have det godt med den. På den anden side, så beundrer jeg dem der bare vader ind i omklædningsrummet og er totalt ligeglade, selvom de har en krop som de fleste ville have lidt komplekser over.
Ja man beundrer dem jo virkelig. Bare det at de er totalt ligeglad med, hvad andre tænker. At man bare har fokus på, at nu vil man i svømmehallen, og egentlig ikke bekymrer sig over, hvad folk tænker. Det er bare så dejligt, når folk er sådan....og sådan bør det jo også være.
Tit og ofte synes jeg også, at de der er meget overvægtige (vi snakker over 100 kilo her), også er dem, der har det fint med deres krop....mens dem som jeg, som ligger på grænsen mellem normalvægt og overvægt, måske har det mere svært med det.
Jeg ved det ikke....det er bare noget jeg har lagt mærke til.
Anmeld