Eva. skriver:
indspireret af en anden tråd, så sidder jeg her og undrer mig over hvordan man kan synes det er grænseoverskridende at stå nøgen foran et barn på 8 år...altså, det er bare kroppe...drenge på 8 år er altså langt fra puberteten og skulle de nærme sig så er vi gamle koner sikker også langt fra alligevel.
Måske jeg bare har et virkelig afslappet forhold til nøgenhed, men det ville ikke røre mig det fjerneste at stå nøgen over for små drenge...altså børn under teenage årene..
Hvordan har I andre det...jeg tænker at det ikke er drengene der er problemet, men en selv...ens forhold til kroppe og seksualitet....altså en krop er jo bare en krop...det seksuelle i det kommer for mig først når den nøgne kroppe hives ind i en bestemt kontekst..
Tanker fra en åbenbart meget nøgenfrisindet kvinde...jeg burde nok være født 20 år før...
Jeg har det på samme måde kvinder er ens mænd er ens og vi er alle ens nogle er bare tynd nogle er bare tykke eller en mellem ting...
Mine børbn se mig sgu også uden tøj på fra og til bade og de 3 små bader jeg da også med i spabade kar.
Nu er min den stor så 10 år og jeg er ikke så tit i bad med ham mere syntes han er hved af være for stor men de siger mig med og uden tøj på.Syntes bare det er sådan vi er født ingen er jo født med tøj på.
Jeg er så også vokse op mange steder og de sidste af mine år inden jeg blev 18 var jeg på skole hjem der så vi sgu tit hianden uden tøj på både også pige og drengen så vi da også af og til vi har da også bade uden tøj på vores sommer ferie i sommer hus aften baderi osv...
Jeg har det fint med min krop og andre ser den.Jeg er så ikke en person der bare sætter billeder ind på nette og til fremme mænd osv.
Men her hjemme sker det da de ser mig mit hjem deres så ja...
Henriette.s meningen om det...
Anmeld