Nøgenhed, børn og voksne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2011

Carina1977

Eva. skriver:

Men hvorfor ikke...det er børn...de ser jo intet seksuelt bare en krop...og mellem os sagt, så glor jeg altså også på kroppe, jeg synes det er skønt at se hvor forskellige vi er...hvor smukke vi er som mennesker, i alle aldre og helt forskellige...hvor frie nogle er og bukker sig ned med bar røv og andre pakker sig ind i håndklæder, hvordan kvinden på 50 år griner og siger at hun sgu aldrig går med trusser, de generer hende...FEDT...jegt synes det er så skønt når man kan være så fri...

Så hvis I møder mig i svømmehallen, så glor jeg altså...bare I ved det...

Det er derfor jeg ikke tager i svømmehal....kan bare ikke ha folks gloende øjne  Sådan tror jeg generelt mange vil ha det, hvis de ikke er specielt glad for deres egen krop. Jeg er nok en af de personer, der ville pakke sig ind i håndklædet.

Men vi er forskellige som mennesker, nogen er mere frisindede hvad angår kroppe, mens andre synes det er noget privat. Hvis jeg var tilfreds med min egen krop, så kan det være jeg så anderledes på det.

Så et eller andet sted tror jeg faktisk du har ret....måske bunder det hele i, om man har det godt med sin egen krop eller ej.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

Dinna88

Ork, jeg har intet problem med det. Altså, hvorfor det, når det er så naturligt Det rager mig en høstblomst. For mig er det det samme at have badetøj på foran dem, som det er at være nøgen - man kan jo se det samme, bare uden så mange detaljer. 

Og jeg synes ikke det skal "være et tabu" at være nøgen, længe leve naturist/nudist strande, selvom jeg ikke selv liiige dyrker det

Anmeld

12. marts 2011

Aves.

Carina1977 skriver:

Det er derfor jeg ikke tager i svømmehal....kan bare ikke ha folks gloende øjne  Sådan tror jeg generelt mange vil ha det, hvis de ikke er specielt glad for deres egen krop. Jeg er nok en af de personer, der ville pakke sig ind i håndklædet.

Men vi er forskellige som mennesker, nogen er mere frisindede hvad angår kroppe, mens andre synes det er noget privat. Hvis jeg var tilfreds med min egen krop, så kan det være jeg så anderledes på det.

Så et eller andet sted tror jeg faktisk du har ret....måske bunder det hele i, om man har det godt med sin egen krop eller ej.

Ja, men lige netop svømmehallen er bare så god til at få et godt forhold til sin krop..jeg var ikek for glad ved det i starten, men så svømmede jeg meget i en periode og jeg blev gode venner med min krop...det den kan, bevæge sig, jeg kan bruge den...den er mit redskab jo.

Når jeg kikker er det ikke negativt...jeg synes virkelig det er fantastisk og smukt så forskellige vi alle er...og der helt nøgne og helt usexede og almindelige kvinder, der er vi bare lige... du skalulle prøve at overvinde det..er sikker på du har en smuk kvindekrop-..

Og det at være smuk handler om at føle sig godt tilpas i sin krop..det handler ikke om perfekt vægt eller mål...tro mig, jeg taler af erfaring...den kommer altså indefra den der fornemmelse..

Anmeld

12. marts 2011

H+S Skjolgborg.

Eva. skriver:

Ihh, godt jeg ikke er den eneste...synes virkelig bare det er skønt og facinerende at se på kroppe...og opleve at vi jo er ens allesammen, i hvert fald er hylsteret ikke meget forskelligt...

Nemlig.....

Jeg er jo vokse op sådan syntes jeg selv så jeg er ikke bange for det selv i sommer 2006 og sommer 2009 elsker jeg af vise min gravid bare mave frem. i bikini

Anmeld

12. marts 2011

H+S Skjolgborg.

Dinna88 skriver:

Ork, jeg har intet problem med det. Altså, hvorfor det, når det er så naturligt Det rager mig en høstblomst. For mig er det det samme at have badetøj på foran dem, som det er at være nøgen - man kan jo se det samme, bare uden så mange detaljer. 

Og jeg synes ikke det skal "være et tabu" at være nøgen, længe leve naturist/nudist strande, selvom jeg ikke selv liiige dyrker det

Anmeld

12. marts 2011

Aves.

Dinna88 skriver:

Anmeld

12. marts 2011

Carina1977

Eva. skriver:

Ja, men lige netop svømmehallen er bare så god til at få et godt forhold til sin krop..jeg var ikek for glad ved det i starten, men så svømmede jeg meget i en periode og jeg blev gode venner med min krop...det den kan, bevæge sig, jeg kan bruge den...den er mit redskab jo.

Når jeg kikker er det ikke negativt...jeg synes virkelig det er fantastisk og smukt så forskellige vi alle er...og der helt nøgne og helt usexede og almindelige kvinder, der er vi bare lige... du skalulle prøve at overvinde det..er sikker på du har en smuk kvindekrop-..

Og det at være smuk handler om at føle sig godt tilpas i sin krop..det handler ikke om perfekt vægt eller mål...tro mig, jeg taler af erfaring...den kommer altså indefra den der fornemmelse..

Du har sikkert ret, og jeg er da glad for at du skriver det du gør. Mange gange som overvægtig, føler man jo netop at folk kigger på en, fordi man er tyk. Jeg tror man meget nemt kan få den følelse.

Men det du beskriver handler jo blot om at du beundrer forskelligheden af vores kroppe. havde faktisk ikke tænkt, at det måske var derfor folk kiggede.

Nu er jeg så heller ikke så voldsomt overvægtig længere, men jeg har været. Problemet nu er bare, at jeg har rigtig meget overskydende maveskind, som hænger. Det gør at jeg bestemt ikke er glad for min krop, og faktisk synes at den så pænere ud, dengang hvor jeg var meget overvægtig.

Så jeg tror det tager tid, før jeg kan acceptere, hvordan den er kommet til at se ud. jeg tror at så længe jeg ikke har denne accept overfor min egen krop, at så vil jeg bare ikke bryde mig om at vise den frem.

Ville bestemt ønske jeg havde det ligesom dig

Anmeld

12. marts 2011

Carina1977

Dinna88 skriver:

Hey hvorfor gør du ikke det? haha

Anmeld

12. marts 2011

Dinna88

Eva. skriver:

med det sagt, så skal der selvfølgelig være plads til dem der har komplekser med kroppen. Men så må de jo vente de make 10 minutter det tager at gøre sig klar, og så kan de i ro og mag gøre sig færdige 

Anmeld

12. marts 2011

Aves.

Carina1977 skriver:

Du har sikkert ret, og jeg er da glad for at du skriver det du gør. Mange gange som overvægtig, føler man jo netop at folk kigger på en, fordi man er tyk. Jeg tror man meget nemt kan få den følelse.

Men det du beskriver handler jo blot om at du beundrer forskelligheden af vores kroppe. havde faktisk ikke tænkt, at det måske var derfor folk kiggede.

Nu er jeg så heller ikke så voldsomt overvægtig længere, men jeg har været. Problemet nu er bare, at jeg har rigtig meget overskydende maveskind, som hænger. Det gør at jeg bestemt ikke er glad for min krop, og faktisk synes at den så pænere ud, dengang hvor jeg var meget overvægtig.

Så jeg tror det tager tid, før jeg kan acceptere, hvordan den er kommet til at se ud. jeg tror at så længe jeg ikke har denne accept overfor min egen krop, at så vil jeg bare ikke bryde mig om at vise den frem.

Ville bestemt ønske jeg havde det ligesom dig

Kan sagtens følge dine tanker....der er dog meget tit meget store, altså virkelig meget store piger nede og svømme og jeg er så fuld af respekt, det er sgu de seje kvinder, og jeg ser slet ikke ned på dem...overhoved.

Og den der med man føler folk kikker, det gør de...og nogle, især teenagere, kan jo være trælse, men det handler jo ikke om din krop eller min eller andre, det handler kun om dem selv...dem der peger fingre og har travlt med andre, de har det som nok ikke så godt selv.

Så når du er klar, så afsted med dig...hver stolt af din krop som den er og det med at få rørt sig giver virkelig et bedre forhold til det der hylster man bor i.

Jeg var i virkelig god form da jeg svømmede meget men nu hvor jeg har taget et par kilo på, der har jeg det faktisk bedre fordi jeg har det godt inden...så lov mig du en dag kommer afsted...og nyd mangfoldigheden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.