Carina1977 skriver:
Du har sikkert ret, og jeg er da glad for at du skriver det du gør. Mange gange som overvægtig, føler man jo netop at folk kigger på en, fordi man er tyk. Jeg tror man meget nemt kan få den følelse.
Men det du beskriver handler jo blot om at du beundrer forskelligheden af vores kroppe. havde faktisk ikke tænkt, at det måske var derfor folk kiggede.
Nu er jeg så heller ikke så voldsomt overvægtig længere, men jeg har været. Problemet nu er bare, at jeg har rigtig meget overskydende maveskind, som hænger. Det gør at jeg bestemt ikke er glad for min krop, og faktisk synes at den så pænere ud, dengang hvor jeg var meget overvægtig.
Så jeg tror det tager tid, før jeg kan acceptere, hvordan den er kommet til at se ud. jeg tror at så længe jeg ikke har denne accept overfor min egen krop, at så vil jeg bare ikke bryde mig om at vise den frem.
Ville bestemt ønske jeg havde det ligesom dig 
Kan sagtens følge dine tanker....der er dog meget tit meget store, altså virkelig meget store piger nede og svømme og jeg er så fuld af respekt, det er sgu de seje kvinder, og jeg ser slet ikke ned på dem...overhoved.
Og den der med man føler folk kikker, det gør de...og nogle, især teenagere, kan jo være trælse, men det handler jo ikke om din krop eller min eller andre, det handler kun om dem selv...dem der peger fingre og har travlt med andre, de har det som nok ikke så godt selv.
Så når du er klar, så afsted med dig...hver stolt af din krop som den er og det med at få rørt sig giver virkelig et bedre forhold til det der hylster man bor i.
Jeg var i virkelig god form da jeg svømmede meget men nu hvor jeg har taget et par kilo på, der har jeg det faktisk bedre fordi jeg har det godt inden...så lov mig du en dag kommer afsted...og nyd mangfoldigheden...