Hvad skal I lave i weekenden ? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2011

bullerbassen

Jibbe skriver:

Idag har jeg været til jobsamtale og fået job og vi fik en ny sofa som skulle samles(halleluja for svigerfar). Imorgen skal vi til frokost med mødregruppen og så søndag skal vi vist bare hygge

tillykke md det nye job

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

bullerbassen

her står den på barnedåb hele dagen idag

i morgen skal jeg i mødregruppe & slappe af om eftermiddagen

Anmeld

12. marts 2011

wamse

Jeg har mine 3 dejlige børn her i denne weekend, og i aften får vi gæster, så skal min søns 18 års fødselsdag fejres 

Anmeld

12. marts 2011

Jibbe

bullerbassen skriver:

tillykke md det nye job

Tak :-)

Anmeld

12. marts 2011

ønskebørn74

Tanja84 skriver:

Ej, hvor spændende og sikke den dejlig mand at have

Håber I får en rigtig god week

Starten var i hvert fald god... Og ja, jeg er jordens heldigste kvinde...

Anmeld

12. marts 2011

nattergalen

Håber det kommer til at gå godt.. Hvor skal du op henne siden du skal være så sengeliggende? Her står den på biografen og hygge med manden og i morgen skal manden vaske tøj og slappes af

Anmeld

12. marts 2011

Fru Nielsen

Her står dagen idag på hingstekåring... Tager afsted lige om 5 minutter også er jeg først hjemme i aften kl 01.00 ca, da jeg skal se gallashow.....

Anmeld

12. marts 2011

Carina1977

Idag skal jeg have bagt boller, så vi har til hele næste uge, og så tror jeg at vi tager om og besøger min mor  Og så har jeg lovet Mark at jeg senere idag, vil sætte mig ned sammen med ham og spille sims. Han er helt vild med det spil.

Imorgen håber jeg på godt vejr, for så skal vi ud og cykle en tur, få lidt frisk luft, i stedet for at lumre den herinde  Mark skal så også lege med en kammerat, så der tror jeg at jeg vil få ordnet vasketøj og lige få sat orden i alle mine papirer.

Måske lidt kedelige planer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.