Hvad skal I lave i weekenden ? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

Kloster

Jeg skal arbejde til 15.30 begge dage. Ellers ingen planer. De lange weekender dræner mig for energi, så målet er at holde mig fin aktiv og vågen med familien.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Lou87

Svane83 skriver:

Idag har vi fast fredags ritual.

Når manden har fri kører vi i Bilka og købe fredags slik og nuller lidt rundt og så hjem.Så laver han nachos med kylling til os, mens jeg lige kaster støvsugeren overfladisk. Så spiser vi foran fjerneren og bagefter hentes dynen ind i stuen og så står den på hygge i sofaen unden dynen med fredagsslik.

Lørdag og søndag skal bare nydes stillle og roligt.. måske den sidste weekend uden baby? - har jo termin på torsdag så man ved aldrig.

virkelig husk og nyd den, går noget tid inden den næste fri weekend kommer  og held og lykke!

Anmeld

11. marts 2011

Anette&Sophia

Majdahls skriver:

Her passer jeg hund sammen med manden (dog skal han arbejde både i nat og imorgen nat).. og ellers går turen til stranden i det gode vejr - idag ihvertfald - ikke det helt vilde, meeeen hyggeligt nok..

men hvad skal i piger lave denne weekend ?

idag skal den vidst bare stå på afslapning, for har det ikke specielt godt - men skal have rydet op til vi får gæster imorgen

og så imorgen formiddag, skal jeg til shopping bazar i vejle, med en veninde.

arbejde  kl. 15.30 til 18.. - og så kommer der gæster.

og søndag.. ja den bliver nok brugt på sofaen med lille blyp og farmand <3

Anmeld

11. marts 2011

Diana...

Vi skal ordne have 

Anmeld

11. marts 2011

Svane83

Lou87 skriver:

virkelig husk og nyd den, går noget tid inden den næste fri weekend kommer  og held og lykke!

Det skal den også... det vildeste vi har snakket om er en lille tur i biffen hvis vi gider og ellers er der bare dømt afslapning og sove længe.

Anmeld

11. marts 2011

Mormilla

I dag kommer svigerfar og han`s kone og spiser.

I morgen skal vi ha handlet, som vi gør næsten hver lørdag og så skal vi til min Svigerindes fødselsdag og om aften skal vi bare slappe af med en go film

Søndagen kommer nok til at stå på noget leg i haven og ellers bare hygge

Anmeld

11. marts 2011

jydeinden

jamen her står den på pakke sidste (forhåbenlig) flyttekasse, og så ud og købe stof til gardiner

Anmeld

11. marts 2011

Jibbe

Idag har jeg været til jobsamtale og fået job og vi fik en ny sofa som skulle samles(halleluja for svigerfar). Imorgen skal vi til frokost med mødregruppen og så søndag skal vi vist bare hygge

Anmeld

11. marts 2011

kamtok

Jibbe skriver:

Idag har jeg været til jobsamtale og fået job og vi fik en ny sofa som skulle samles(halleluja for svigerfar). Imorgen skal vi til frokost med mødregruppen og så søndag skal vi vist bare hygge

Tillykke med både job og sofa - det er da en dejlig dag 

Anmeld

11. marts 2011

Jibbe

kamtok skriver:

Tillykke med både job og sofa - det er da en dejlig dag 

Tusind tak :-) ja det har været en dejlig dag og håber da at weekenden fortsætter i samme dur :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.