Hvad skal I lave i weekenden ? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

Tanja84

ønskebarn74 skriver:

Den står på fræk weekend herhjemme... Manden har sendt blomster og rødvin og en fræk mail... så er mega spændt...

Ej, hvor spændende og sikke den dejlig mand at have

Håber I får en rigtig god week

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Tanja84

Herhjemme, er der dømt romantisk week. men mere præcist hvordan er endnu ikke planlagt.

Manden og jeg har bryllupsdag i morgen, og det skal da fejres

Anmeld

11. marts 2011

JuelZ

Tanja84 skriver:

Herhjemme, er der dømt romantisk week. men mere præcist hvordan er endnu ikke planlagt.

Manden og jeg har bryllupsdag i morgen, og det skal da fejres

uhh mange gange tillykke med imorgen så

Anmeld

11. marts 2011

NinaNymannMadsen

idag skal jeg måske ned i byen senere det kommer an på om min veninde stadig vil når asta er vågnet. hun skal jo lige ha lov at sove sin middags lur.

imorgen tror jeg bare vi skal være hjemme eller ud og besøge nogen vi kender og bare slappe af. og det samme søndag. ikke fordi det er det helt vilde vi skal men sådan er det jo bare.

Anmeld

11. marts 2011

Ploffer

Jeg skal have ryddet op og gjort rent i hele lejligheden....og vaske tøj konstant.... Så skal jeg på apoteket og handle piller og proteindrikke.... Og så skal jeg have lavet et par forskellige supper og fryse ned portionsanrettet  OG SÅ...... skal jeg slappe af med børn og mand 

Jeg skal opereres på tirsdag, så jeg vil gerne have styr på så meget som muligt inden jeg ikke må lave noget i flere uger 

Anmeld

11. marts 2011

mamiolvi

jeg er sygemeldt pga kvalme og at jeg bare er så dårlig.. Så jeg skal bare slappe ...

Anmeld

11. marts 2011

Mikkel's mor <3

Puha.
idag skal jeg lave kager til Mikkels barnedåb på søndag. og så skal vi have lidt familie hygge iaften
imorgen står den på gæster oldeforældrene og bedsteforældrene kommer lige på besøg og så skal det sidste ordnes til søndag..
og søndag står den på barnedåb..
så ser frem til en meget travl weekend.

Anmeld

11. marts 2011

MetteDN

I aften skal vi til Kim Larsen koncert og ellers skal vi bruge weekenden på at flytte

God weekend

Anmeld

11. marts 2011

Svane83

Idag har vi fast fredags ritual.

Når manden har fri kører vi i Bilka og købe fredags slik og nuller lidt rundt og så hjem.Så laver han nachos med kylling til os, mens jeg lige kaster støvsugeren overfladisk. Så spiser vi foran fjerneren og bagefter hentes dynen ind i stuen og så står den på hygge i sofaen unden dynen med fredagsslik.

Lørdag og søndag skal bare nydes stillle og roligt.. måske den sidste weekend uden baby? - har jo termin på torsdag så man ved aldrig.

Anmeld

11. marts 2011

Lou87

Majdahls skriver:

Her passer jeg hund sammen med manden (dog skal han arbejde både i nat og imorgen nat).. og ellers går turen til stranden i det gode vejr - idag ihvertfald - ikke det helt vilde, meeeen hyggeligt nok..

men hvad skal i piger lave denne weekend ?

Hyggelig tråd - ku godt blive inspireret af strandturen

Her er det den sædvanlige fredag - hygge, go mad og x factor.

I morgen ska vi ud og spise frokost med et vennepar og ellers bare slappe af - dejligt!

Søndag ska jeg til sådan et tøjparty. Så der blir nok shoppet lidt til bebsen (hvis jeg kender mig selv ret, hehe)

Og ja.. Så har vi mandag igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.