Hvad skal I lave i weekenden ? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

CarinaSB

Idag skal vi bare slappe af ..

Imorgen skal Noah hjem til hans older og hygge .. så skal manden og jeg hygge derhjemme .. Så jeg går lige og overvejer hva der skal ske ..

Søndag skal vi hente Noah igen og så skal der bare søndags hygges med dyner i sofaen og tegnefilm ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

akskovmose

Fredag, oblikatorisk, altid hyggelig familie fredagshygge med disneysjov, snolder og x-factor.. 

Lørdag, ud at se på nyt hus, er SÅ spændt, er på nippet til at få vores eget solgt..

Søndag, drengene får legekammerater på besøg.

Så en stille og rolig weekend, hvor vi forhåbentlig får noget dejlig forårsvejr.. 

Annette 11+0 (Marcus 02, Noah 04, Alma Sofie 06)

Anmeld

11. marts 2011

Mira0911

Majdahls skriver:

Her passer jeg hund sammen med manden (dog skal han arbejde både i nat og imorgen nat).. og ellers går turen til stranden i det gode vejr - idag ihvertfald - ikke det helt vilde, meeeen hyggeligt nok..

men hvad skal i piger lave denne weekend ?

Egentlig bare slappe af, jeg ligger alligevel det meste af tiden i sengen, små sover, putter med Julie osv... 

Imorgen får lige en vovse på besøg som skal overnatte her til Søndag eftermiddag... Nøøøj hvor jeg glæder mig til det, dog er jeg ikke så kvik og frisk, men jeg kan altid ligge i sengen og klø ham bag øret... 

Vi har passet ham mange gange før... Vores egen og ham, kommer godt ud af det sammen.... 

Anmeld

11. marts 2011

MIWULA

Ni-ko-li-ne skriver:

hurraaaaaaaaa endelig...

Hehe ja må du nok sige. 2 uger over tid så nu går den ikk længere. Så igangsættelse til mig imorgen formiddag.

Anmeld

11. marts 2011

Ni-ko-li-ne

MIWULA skriver:

Hehe ja må du nok sige. 2 uger over tid så nu går den ikk længere. Så igangsættelse til mig imorgen formiddag.

det er på tide!

Anmeld

11. marts 2011

merichs

I aften skal manden på vagt, så junior og jeg skal bare hygge hjemme.

I morgen fylder min dejlige niece 2 år, så der står den på fødselsdag

Og søndag skal manden og jeg ud at spise mens junior bliver passet af min lillesøster (manden ved det bare ikke endnu )

Anmeld

11. marts 2011

merichs

MIWULA skriver:

Jeg skal føde. Weeeee

Rigtig god fødsel

Anmeld

11. marts 2011

MIWULA

merichs skriver:

Rigtig god fødsel

Tusind tak.

Anmeld

11. marts 2011

Kruse90

idag skal jeg bage cupcakes til imorgen, hvor vi får 17 gæster på besøg til Jans fødseldag

Så imorgen står den på gæster, og søndag står den på oprydning OG afslapning

Anmeld

11. marts 2011

frk Jensen

Idag... tja er ved at bage og rydde lidt op, skifte sengetøj osv..

Henter marcus ved to tiden og så skal vi ellers bare hygge os og slappe af i weekenden...

helt fantastisk at have en weekend uden planer...

Skal læse om aftenen når han sover.. Spændende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.