Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her passer jeg hund sammen med manden (dog skal han arbejde både i nat og imorgen nat).. og ellers går turen til stranden i det gode vejr - idag ihvertfald - ikke det helt vilde, meeeen hyggeligt nok..men hvad skal i piger lave denne weekend ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg skal idag med min mor ud og købe ting til at lave kort.
Sønsag kommer min far med nogle ting til Benjamin fra min farmor.
Ellers ved jeg det ikke lige.
vi får gæster i aften Så det er ren hygge..
I morgen skal vi på katteudstilling.. Glæder mig meget.. og så skal jeg læse ...
Om aftenen skal vi så ud og spise hos nogle venner
Vi skal vidst en tur i randers regnskov på søndag
Vi skal i svømmehallen i morgen med lille Villads.. vi har været det en gang før. og han ELSKER simpelthen bare at være i svømmeren..
så det er weekendens lille hyggeaktivitet...
og så trår jeg bare vi skal hygge os..
I aften skal vi til kim larsen koncert og besøge svigermor .. ellers skal vi ikk så meget i weekenden
Majdahls skriver: Her passer jeg hund sammen med manden (dog skal han arbejde både i nat og imorgen nat).. og ellers går turen til stranden i det gode vejr - idag ihvertfald - ikke det helt vilde, meeeen hyggeligt nok..men hvad skal i piger lave denne weekend ?
Den står på fræk weekend herhjemme... Manden har sendt blomster og rødvin og en fræk mail... så er mega spændt...
Jeg skal føde. Weeeee
for en gangs skyld INGENTING men ellers er der også booket meget op i kalenderen frem til maj
MIWULA skriver: Jeg skal føde. Weeeee
hurraaaaaaaaa endelig...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128