Anaglad skriver:
Hej Anja,
Tak for dine søde ord.
Jeg tror du har ret i, at jeg må tage det som det kommer.. og så stole på jordemoderen.. jeg er bare ret nervøs ved tanken om, at barnet skal igennem skeden.. men der er jo ingen vej udenom. Og jeg vil ikke vælge kejsersnit kun af den grund.
Så.. jeg finder vel snart ud af det...
Hvordan var det at blive klippet? Gjorde det ondt? Blev du spurgt eller sagde de bare, at nu skulle de klippe? Hvad med at blive syet? Var det ok? 
Nu skal du ikke sidde og blive bange for at føde eller noget når du læser det her.
Jeg valgte ikke selv at blive klippet, min fødsel var noget hektisk men det var også fordi jeg blev sat i gang da jeg var 38uger og 5dage henne, da jeg havde forhøjet levertal og min lever var ved at tage skade og for at der ikke skulle ske noget med min søn valgte jeg sammen med en læge at blive sat i gang (alt for mit barn har det godt) under fødslen vidste de ikke om han ville være i live når han kom ud også fordi jeg var så dårlig så de valgte at han skulle tages med sugekop og fordi jeg ikke var stor nok til at få ham ud måtte de klippe ellers ville jeg bare revne og det ville jeg slet ikke være med til.
Nej man mærker ikke man bliver klippet, altså alt det her har jeg prøvet uden nogen form for smertelindrende middel jeg har ikke fået noget for smerterne da jeg ikke ville ha det jeg fik kun lattergas så jeg var øm bagefter men så fik jeg også noget mod smerterne da det hele var overstået og jeg blev syet sammen fik jeg rigtig meget lattergas og det var bare godt
den maske var virkelig min bedste ven der og man blev fuld uden at drikke så den hyggede/grinte jeg mig rigtig meget med 
Fordi min fødsel har været sådan her er også fordi min søn var meget stor da han kom ud, han er født i uge 39 han vejede 4060 og var 54 lang så han er jo ikke et lille bitte pus
Nu må du ikke sidde og blive bange for at føde for selvfølgelig skal det nok gå godt og det bliver den største oplevelse i dit liv, det er noget helt fantastisk at føde, altså selvom jeg var alt det igennem bare det at Mikkel blev lagt op til mig og jeg kiggede på ham så hvor (lille) han var og det faktisk var MIN SØN det var slet ikke til at forstå og jeg ville ikke bytte den følelse for noget i verden 
Anmeld