tinasmor skriver:
Kender ikke rigtig til dit spørgsmål, men tænker bare at 15.000 kr da virkelig er mange udgifter hver måned (og det er vel før den lille overhoved er startet i dp eller vs som også er ca 3000 kr om måneden) Hvis grunden til du ikke kan sige op, er fordi du vil blive staffet af fagforeningen ville jeg helt klart prioritere at skære ned på udgifterne. Jeg ved godt at der selvfølgelig er nogle udgifter man ikke kan gøre noget ved (forsikring, A-kasse og Husleje og lån) Men heldigvis er der jo en masse man kan spare på, feks hvis man har bil, hvis man har en tv pakke, mad-kontoen osv. Tænker bare, at det er bedre for dig at spare på udgifterne så du kan komme ud af et job du tydeligvis slet ikke er glad for

Tro mig der er helt styr på det
Desværre er der ikke noget jeg kan skære ned på.
Har hverken bil eller andre ligegyldige ting og bruger ikke penge på transport da jeg vælger at gå dertil for at spare. Har heller ingen tv pakke, dyr tlf regning eller dyrt internet. Mine penge bliver primært brugt på at afvikle et lån jeg har på tab af villa som blev solgt for et par år siden. Dette er en nødvendighed for at komme ud på den anden side. 
Vores madkonto er på max 4000 kr hvilket dækker bleer, MME, husholdning og mad til os alle 4.
Anmeld