Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pasta salat og madmuffins
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tutter skriver: Det er jeg heller ikke så vild med - Spiser det dog juleaften, da jeg slet ikke kan lide ris a la mande! Og vil jo ikke snydes for chancen af mandelgaven
Det er jeg heller ikke så vild med - Spiser det dog juleaften, da jeg slet ikke kan lide ris a la mande! Og vil jo ikke snydes for chancen af mandelgaven
Haha du er lige så ynkelig som mig*GG* Jeg spiser det også juleaften fordi jeg vil ha gaven Hahaha
benjamins'mor skriver: Her skal vi have frikadeller, ris, brun sovs og kogte grøntsager.
Her skal vi have frikadeller, ris, brun sovs og kogte grøntsager.
Uhm frikadeller, lige mig
Vingummien skriver: Pasta salat og madmuffins
Mad muffins? Lyder lækkert
Kongmulle skriver: Haha du er lige så ynkelig som mig*GG* Jeg spiser det også juleaften fordi jeg vil ha gaven Hahaha
Min umiddelbare plan er svinemørbrad indbagt i fars og butterdej, ovnkartofler og grønne bønner med hvidløgsstykker
JustMe skriver: Min umiddelbare plan er svinemørbrad indbagt i fars og butterdej, ovnkartofler og grønne bønner med hvidløgsstykker
Uhm det lyder lækkert
Pitabrød med masser af lækker salat, æg, tun, små frikadeller og hjemmelavet guacamole samt creme fraishe dressing.
Hilsen hende der faktisk ikke har fået pitabrød de sidste maaaange år!
SØS skriver: Pitabrød med masser af lækker salat, æg, tun, små frikadeller og hjemmelavet guacamole samt creme fraishe dressing. Hilsen hende der faktisk ikke har fået pitabrød de sidste maaaange år!
Elsker pitabrød, smager så skønt
vi skal have kylling i skilt sovs a la Brdr. Price det er Søren der laver og mig der æder som et svin
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128