Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Astasmor skriver: vi skal ha lasange regner vi med men det er ikke helt sikkert. og så er der salat fra igår.
vi skal ha lasange regner vi med men det er ikke helt sikkert. og så er der salat fra igår.
Det smager nu også godt Er den hjemmelavet eller fra Knorrs?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kongmulle skriver: vi skal have Risengrød(!) Eller dvs Børnene og manden skal, for jeg kan ikke lide det Men nu har de alle plaget massivt i flere dage, så nu får de det!
vi skal have Risengrød(!) Eller dvs Børnene og manden skal, for jeg kan ikke lide det Men nu har de alle plaget massivt i flere dage, så nu får de det!
Det er jeg heller ikke så vild med - Spiser det dog juleaften, da jeg slet ikke kan lide ris a la mande! Og vil jo ikke snydes for chancen af mandelgaven
Carina1977 skriver: Vi skal have en wok-ret med grøntsager, nudler og kylling
Vi skal have en wok-ret med grøntsager, nudler og kylling
Mmmh det er lige mig!
Babyklar skriver: Vi skal spise ude , vi har måndesdag idag + vi skal til 3D scanning i aften og se guldklumpen vi glææder os så meget .
Vi skal spise ude , vi har måndesdag idag + vi skal til 3D scanning i aften og se guldklumpen vi glææder os så meget .
Skønt og spise ude
Tillykke med dagen og scanningen
Vi skal ha gnaveben
Oxydation skriver: Vi skal ha gnaveben
Mmmh
Det er da snart lige før jeg går ud og laver den bulgur salat med det samme - man bliver jo sulten af det her
Tutter skriver: Det smager nu også godt Er den hjemmelavet eller fra Knorrs?
Vi skal have forloren hare, kogte kartofler og brun sovs
Astasmor skriver: knorrs. men det er blevet lavet om til vi skal ha pasta og kødsovs. det vil asta hellere spise.
knorrs. men det er blevet lavet om til vi skal ha pasta og kødsovs. det vil asta hellere spise.
Det jo min livret
Eller dvs det meste med pasta er
TbCp skriver: Vi skal have forloren hare, kogte kartofler og brun sovs
Det er godt nok mange år siden jeg har fået det - 15 år eller så´n
Men smager godt, pånær kartoflerne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128