Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vingummien skriver: Pasta salat og madmuffins
Pasta salat og madmuffins
Må man spørge hvad madmuffins er, og hvad de indeholder????
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tanja84 skriver: Må man spørge hvad madmuffins er, og hvad de indeholder????
hehe det er muffins med broccoli og skinke vi skal have i dag Og så er det self ikke kagedej
http://www.hjerteforeningen.dk/index.php?pageid=27&rid=195
Tutter skriver: Mad muffins? Lyder lækkert
Mad muffins? Lyder lækkert
Det smager også mega godt
Jeg er alene hjemme med ungerne, så vi skal have hjemmelavede nuggets, pasta og råkost.
rester fra igår.
gryderet med kylling gullerøder porre og bønnespier.
MoarJ skriver: Brasede tøfler med kalkunkød... Derefter frugtsalat og tunmousse...
Brasede tøfler med kalkunkød... Derefter frugtsalat og tunmousse...
He he he for pokker dig og din tunmousse og er det ikke meningen man skal spise den før hovedretten og ikke efter desserten?
Vingummien skriver: hehe det er muffins med broccoli og skinke vi skal have i dag Og så er det self ikke kagedej http://www.hjerteforeningen.dk/index.php?pageid=27&rid=195
Mums hvor lyder og ser de lækre ud. Den opskrift er da lige blevet gemt, og skal uden tvivl prøves af
Tjuhl skriver: vi skal have kylling i skilt sovs a la Brdr. Price det er Søren der laver og mig der æder som et svin
vi skal have kylling i skilt sovs a la Brdr. Price det er Søren der laver og mig der æder som et svin
MMM den er så god. Den har vi også lavet et par gange.
Herhjemme skal vi have hjemmelavet burgere
Idag er det rugbrødsdag. Vi fik frikadeller igår, så der er også både til kartoffel- og frikadellemadder.....vi kan jo lige så godt få brugt resterne, når nu der endelig er nogle...
Vi skal have stegt kylling og pommesfrittes.det er temmeligt længe siden vi har fået det Og knægten + mandse elsker det.Naturligvis får vi noget salateri til.KærligstSussie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128