Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tanja84 skriver: Mums hvor lyder og ser de lækre ud. Den opskrift er da lige blevet gemt, og skal uden tvivl prøves af
Mums hvor lyder og ser de lækre ud. Den opskrift er da lige blevet gemt, og skal uden tvivl prøves af
Kan jeg godt forstå
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tutter skriver: Mmmh det er lige mig!
Mmmh det er lige mig!
Ja det er bare guf
plejer altid at lave en stor portion....så er der altid til noget nemt dagen efter
benjamins'mor skriver: Her skal vi have frikadeller, ris, brun sovs og kogte grøntsager.
Her skal vi have frikadeller, ris, brun sovs og kogte grøntsager.
i kan hvis godt li ris.
Tutter skriver: Som overskriften lyder? Jeg skal have bulgur salat, nemt, hurtigt og smager SKØNT Smid gerne billeder ind i aften, af menuen - Så kan vi blive inspireret
Som overskriften lyder?
Jeg skal have bulgur salat, nemt, hurtigt og smager SKØNT
Smid gerne billeder ind i aften, af menuen - Så kan vi blive inspireret
vi skal ha skinkesnitzhler og kanøfler..
luppe-laban skriver: i kan hvis godt li ris.
Ja, gider ikke lave kartofler.
Jeg skal have noget grøntsagssuppe lavet på de restgrøntsager der nu var i køleskabet, så må vi se hvordan det smager Hvidkål, rødløg, gulerødder og rødbeder, hvidløg og så måske lige spædet med lidt fløde når det er blendet.
Tjuhl skriver: vi skal have kylling i skilt sovs a la Brdr. Price det er Søren der laver og mig der æder som et svin
vi skal have kylling i skilt sovs a la Brdr. Price det er Søren der laver og mig der æder som et svin
den enste grund til at jeg ikke er 100% misundelig er, at jeg har fået forloren harre....
Opskrift???
Tarteletter med hjemmelavet fyld af kyling og asparges på den gode gammeldaws måde
Vingummien skriver: Pasta salat og madmuffins
Pasta salat og madmuffins
Opskrift på madmuffins???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128