Hvad skal i have og spise i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

MetteDN

Her står den på deller med enten pastasalat eller kold kartoffelsalat Dejlig nemt ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Frøken J.

Tutter skriver:

Hvad er der i, det ser godt nok lækkert ud

Jamen det er egentlig bare almindelige "kedelig" ingredienser, men til sammen er det rigtig lækkert. En god pastasalat:

Grov pasta (som lige skylles med kold vand, så den er koldt), stegt kyllingebryst i små stykker, blandet salat, babyspinat, majs fra dåse, ærter fra dåse (VIGTIGT, dem på frost smager bare af vand), feta i basilikum, champignon, tomat, agurk, revet gulerod.

Så kommer man bare lige en gang kalorielet fromage frais på og lidt salt og peber og vupti 

Anmeld

9. marts 2011

Isabella_mor

Tutter skriver:

Tak

Så lige du havde fjernet billedet, så man kan se teksten

det smager bare SÅ godt.. vi fik det også for 14 dage siden.. og blev enige om at det skal vi have igen.. så det er på vores madplan idag.. nom nom nom... det er altså mega lækkert. og meget fedtfattigt ovenikøbet...

Anmeld

9. marts 2011

Becks

MetteDN skriver:

Her står den på deller med enten pastasalat eller kold kartoffelsalat Dejlig nemt ..

Smager sgu også lækkert

Anmeld

9. marts 2011

Becks

Secrets skriver:

Jamen det er egentlig bare almindelige "kedelig" ingredienser, men til sammen er det rigtig lækkert. En god pastasalat:

Grov pasta (som lige skylles med kold vand, så den er koldt), stegt kyllingebryst i små stykker, blandet salat, babyspinat, majs fra dåse, ærter fra dåse (VIGTIGT, dem på frost smager bare af vand), feta i basilikum, champignon, tomat, agurk, revet gulerod.

Så kommer man bare lige en gang kalorielet fromage frais på og lidt salt og peber og vupti 

Det må prøves en dag

Anmeld

9. marts 2011

NinaNymannMadsen

vi skal ha lasange regner vi med men det er ikke helt sikkert. og så er der salat fra igår.

Anmeld

9. marts 2011

Kongmulle

Tutter skriver:

Som overskriften lyder?

Jeg skal have bulgur salat, nemt, hurtigt og smager SKØNT

Smid gerne billeder ind i aften, af menuen - Så kan vi blive inspireret

vi skal have Risengrød(!) Eller dvs Børnene og manden skal, for jeg kan ikke lide det Men nu har de alle plaget massivt i flere dage, så nu får de det!

Anmeld

9. marts 2011

Carina1977

Vi skal have en wok-ret med grøntsager, nudler og kylling

Anmeld

9. marts 2011

Moar2011

Vi skal spise ude , vi har måndesdag idag + vi skal til 3D scanning i aften og se guldklumpen  vi glææder os så meget .

Anmeld

9. marts 2011

Anette&Sophia

Tutter skriver:

Ej, det ville jeg sgu også have det lidt stramt med

Men håber I får god mad

vi får sikkert krydret mad hvis jeg kender dem ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.