Hvordan siger i jeg elsker dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

Pallemor

iiih det var en dejlig tråd man kommer helt til at savne sin elskede mand, der er på job hvis den ene her siger: jeg elsker dig er svaret for det meste jeg elsker dig endnu mere for vi elsker virkelig hinanden helt op til stjernerne og tilbage jeg blev så rørt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Maja88

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Piger

Herhjemme er det bandlyst at sige I LIGE MÅDE, hvis den ene siger jeg elsker dig til den anden....

Vi siger det altid inden den ene af os skal noget, inden vi ligger os til at sove/sammen med et lækkert langt kys, og hvis det bare lige føles rigtig og sige det.....

Hvordan og hvornår bliver de 3 gylne ord brugt hjemme hos jer...

Til ungerne siger jeg det 1000 gange om dagen!

herhjemme bliver det sagt på nøjagtig samme måde...

Anmeld

9. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Det er forskelligt, engang var det daglige flere gange, vi synes bare det virker lidt kunstigt på 5 år at blive ved med at sige det : ) Vi elsker hinanden og har en hverdag som kører med børn og hvad der der tilhører. så vi får ikke sagt det, men har det sku fint nok med det Men nu er det nok nogle gange om måneden, helt fint for mig, vi ved efter så lang tid hvor vi har hinanden, og vi er "de bedste" at a virkelig hygge, nusse, have lange gde snakke om følelser , fremtidsplaner mm, sætte film, sterinlys (mest manden! ), en masse guf og drikkelse om afenen, og så putte i sengen, sove i ske mm. Elser familie turer, shopping ture, bare ud af huset og rigtig hygge med børnene!  Men "Jeg elsker dig" siger vi ikke så tit MERE. : )  

Anmeld

9. marts 2011

Maria-s

Maja88 skriver:

herhjemme bliver det sagt på nøjagtig samme måde...

Vi siger det som regel når vi ligger os til at sove sammen med et sov godt, drøm gode drømme. Altid når vi skilles (for som en anden skriver; der kan ske så meget. Tænk nu hvis det er sidste gang man ses!...) Men vi kan også tit bare sige det i løbet af dagen/ aftenen hvis vi ligger og hygger på sofaen til en film fx, eller en gang imellem sende en sms hvor der fx. står ved du godt hvor meget jeg elsker dig? eller Jeg ville bare lige sige at jeg elsker dig, ha en fantastisk dag! Det er ligesom sådan en ventil der lige skal luftes, når der bliver overtryk

Jeg mener det hver eneste gang jeg siger det til ham og nogen gange har jeg bare brug for at sige det, selvom vi alligevel bruger det så tit.

Han siger måske "Jeg elsker dig" og får et "jeg elsker DIG! tilbage.

Ved min x var det et meget udvandet udtryk som mere var en vane uden meget betydning til sidst. Det er det bestemt ikke med manden i mit liv

Anmeld

9. marts 2011

Miia90

Her siger vi : Jeg elsker at elske dig

Mia

Anmeld

9. marts 2011

Halbschön

Jeg synes det er tre meget stærke ord, og jeg synes de nemt bliver misbrugt.. Jeg siger det til min søn, Nicolai flere gange om dagen og altid når han kommer i seng eller jeg går fra ham...Til kæresten blir det altid sagt efter sex.. Og ellers nogle gange i ugen, nogen gange hver dag.. Som regel mig der siger det, og ofte får jeg "i lige måde" smidt i nakken

Anmeld

9. marts 2011

BellaCiinea

Haha vi er rimelig pjattet når vi siger det

Så  det bliver til alt muligt mystisk...

"Lover gebover youuuuu" osv osv..

Anmeld

9. marts 2011

liwsmor

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Piger

Herhjemme er det bandlyst at sige I LIGE MÅDE, hvis den ene siger jeg elsker dig til den anden....

Vi siger det altid inden den ene af os skal noget, inden vi ligger os til at sove/sammen med et lækkert langt kys, og hvis det bare lige føles rigtig og sige det.....

Hvordan og hvornår bliver de 3 gylne ord brugt hjemme hos jer...

Til ungerne siger jeg det 1000 gange om dagen!

vi siger jeg elsker dig, efter hver gang vi snakker sammen i telefonen eller når vi slutte en samtale over sms men også når vi lægge os til at sove. vi siger aldrig i lige måde kun hvis vi på arbejde så siger vi i lige måde... men ellers ikke ..

Anmeld

9. marts 2011

AnneBJ

Vi siger "jeg elsker dig" på mange måder herhjemme. Den ene måde er, at vi ALTID siger det inden vi skal sove. Nogle gange pjatter vi imens, og venter på den anden siger det først "for jeg sagde det først igår" Andre gang er der mere dybe "følelser" i, og der følger en uddybning med erklæringen - men vi lægger os aldrig til at sove uden at have hørt/sagt det.

Så siger vi det også nogle gange i løbet af dagen. Det er meget forskelligt OM vi siger det, og hvordan. Det kan være alt fra "me love you long time" ( ) til "ved du hvor højt jeg elsker dig?" - han svarer altid ja, og jeg svarer nej - for så er han nødt til at uddybe det for mig, og det har jeg slet ikke noget imod

Af og til, hvis vi fx driller hinanden og "brokker" os over drilleriet, spørger vi "hvorfor driller du mig?" "Det er jo bare fordi jeg elsker dig" .. "nåh nåh, lige over" eller i den dur.. Men der går sjældent mange sekunder før der er tilføjet "jeg elsker også dig"... Så hænder altså at vi siger "lige over" eller "i lige måde" men aldrig som det eneste!

Jeg har ikke oplevet ordene igennem min opvækst, men aldrig været i tvivl om jeg var/er elsket. Jeg vil anstrenge mig for, at de bliver en naturlig del af mine børns hverdag, uden de af den grund mister deres betydning. - Jeg kan nemlig selv blive helt "pinlig" hvis min mor siger det til mig for jeg er slet ikke vant til at høre det fra hende.. 

Anmeld

9. marts 2011

sne190810

Melbek skriver:

Vi bruger ikke elsker så tit.. men rigtig mange kys og kram i løbet af en dag.

Siger dog "godnat, sov godt skat, jeg elsker dig" til Sarah hver dag

Hvorfor vi ikke siger det så tit? ..tja, sådan er det nu bare her Og jeg har ikke behov for at fortælle eller få det fortalt til min kæreste hver dag - Jeg ved det er sådan og handling betyder så meget mere, end ord i min hverdag

Sådan fungerer det også herhjemme ..

Tror jeg ville blive jævnt træt af de ord, hvis jeg fik dem afvide pr. automatsvar, hver aften jeg lagde mig i seng  Tage dem lidt for givet, blive ord uden betydning efter noget tid? Jeg ved det ikke, men jeg kunne forestille mig det.

Men det er jo helt fint for dem som gør det, og kan også sagtens se behovet/meningen med det. Og det er ogs bare super lækkert!  Det behov har jeg bare ikke ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.