Hvordan siger i jeg elsker dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

Isabella_mor

Fru Nielsen skriver:

Var ikke meningen med mit indlæg at nogen skulle sigge og blive kede eller andet....

Kan godt forstå det gør ondt han ikke kan sige det, når det falder en selv så naturlig... Har en veninde, hende og hendes mand siger det heller ikke til hinanden. Med hendes egen ord: jamen hvorfor skal vi sige, vi ved jo begge at vi elsker hinanden ellers var vi jo ikke sammen.....

Syntes det er så ærgeligt at tænke sådan...

Herhjemme er det meget vigtig for os begge to at vi fortæller hinanden at vi elsker hinanden.....

det skal du ikke være ked af.. jeg kunne jo også bare have ladet være med at skrive..

det var nu heller ikke meningen at jeg skulle få det til at lyde somom at alt bare er miserabelt.. men jeg gad godt at vi kunne sige det til hinanden istedet for at det kun var envejs... men sådan bliver det sgu ikke. det tror jeg ikke på..

jeg ved at han holder UTROLIG meget af mig. og det er jo fordi at han ikke bed hvordan begrebet at elske nogen føles.. og derfor kan han vel ikke sige det fordi at han ikke ved det.. i don't know.. det er bare super ærgeligt..

jeg syntes det er DEJLIGT at man har en at elske og en man holder utrolig meget af.. måske er det at sige at man elsker en også overvurderet... det er jo bare ord.. og hos nogle mennesker kan det komme til at lyde lige som når man spørger "skal du have sukker på dine cornflakes" man skal jo heller ikke sige det hver dag, for så falder det der romantiske lidt af syntes jeg.. men på 4 år og aldrig har fået et "jeg elsker dig" er lidt tamt det vil jeg gerne indrømme. men det er heller ikke fedt hvis jeg tvinger manden til at sige det, så virker det jo ikke på samme måde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

NinaNymannMadsen

vi siger jeg elsker dig og jeg elsker også dig.
det hvis en af os skal noget eller når vi ligger os til at sove.

Anmeld

9. marts 2011

Fru Nielsen

SussieThyssen skriver:

Vi gør nøjagtig som hos jer.
Vi fortæller hinanden mange gange om dagen, at vi elsker hinanden, og også børnene og os indbyrdes.
Vi går aldrig nogen steder uden at kysse hinanden farvel og kommer heller ikke hjem uden goddagkys og kram.
Børnene er vokset op med at vide at de er elsket og de får det at vide hele tiden.
Ingen går sure i seng, og at kysse hinanden godnat og godmorgen er en del af ritualet.
Jeg tror, at det er derfor vi altid er så glade for at være sammen og være hjemme.
Der er sjældent nogen af os, der har udlængsel, og skal vi vælge mellem at fare afsted til noget eller blive hjemme og hygge med hinanden, så er det altid det sidste.
Vi elsker at lave ting sammen, og tager gerne ud og oplever verden sammen, men være adskildte, bryder vi os ikke meget om.

Jeg tror nok, der er nogle, der synes vi til dels er en underlig familie, men når de så oplever harmonien, roen, hyggen og kærligheden i vores hjem, så er de dybt facineret og tiltrækkes af det.
Vores hjem er vores borg og vores familie er vores fundament.
Og at sige til hianden at vi elsker hianden, værdsætter hinanden er en del af cementen, der binder det hele sammen.

Kærligst
Sussie

Uhh, jeg er 25 år ung og jeg giver stadig både min mor og far farvel kys når jeg er derhjemme.... det bliver jeg aldrig for gammel til!

Jeg får af og til også en sms om aftenen af min far hvor han skriver. Godnat skat, far elsker dig....

Anmeld

9. marts 2011

SussieThyssen

Fru Nielsen skriver:

Uhh, jeg er 25 år ung og jeg giver stadig både min mor og far farvel kys når jeg er derhjemme.... det bliver jeg aldrig for gammel til!

Jeg får af og til også en sms om aftenen af min far hvor han skriver. Godnat skat, far elsker dig....

Nåååh..hvor er det dejligt at høre
Husk at bevare det...det er en gave fra himlen.

Anmeld

9. marts 2011

Dansker i England

Jeg fortæller min datter mente, mente gange hver dag, at mor elsker dig. Jeg er selv opvoksrt uden nogensinde at høre/føle de ord, så det er enormt vigtigt for mig, at hun mærker og ved, at hun er elsket.

Anmeld

9. marts 2011

Fru Nielsen

SussieThyssen skriver:

Nåååh..hvor er det dejligt at høre
Husk at bevare det...det er en gave fra himlen.

Kan du tro jeg også gør..... Jeg kan mærke når jeg får sådan en sms fra min far, så kilder det i hele kroppen... Så føler man sig virklig elsket... Tænk sig, selvom jeg ikke har boet hjemme siden jeg var 15 år gammel, så tænker han stadig på mig som noget af det sidste inden han går i seng om aftenen.....

Det beviser bare den der ubetinget kærlighed fra forældre til deres børn!

Og nu får jeg helt tåre i øjne.... Jeg er fars pige, og hvis der er noget som kan berøre mig så er det når jeg kan mærke jeg er stolt af min far!

Anmeld

9. marts 2011

Fru.Mäes <3

.. Herhjemme er kæresten SLEM til at sige

" I LIGE MÅDE" -  

så bliver jeg ved

"JEG ELSKER DIG"

til der kommer et

"JEG ELSKER OSSE DIG"

tilbage

Anmeld

9. marts 2011

SussieThyssen

Fru Nielsen skriver:

Kan du tro jeg også gør..... Jeg kan mærke når jeg får sådan en sms fra min far, så kilder det i hele kroppen... Så føler man sig virklig elsket... Tænk sig, selvom jeg ikke har boet hjemme siden jeg var 15 år gammel, så tænker han stadig på mig som noget af det sidste inden han går i seng om aftenen.....

Det beviser bare den der ubetinget kærlighed fra forældre til deres børn!

Og nu får jeg helt tåre i øjne.... Jeg er fars pige, og hvis der er noget som kan berøre mig så er det når jeg kan mærke jeg er stolt af min far!

Nååhh..får ski tårer i øjnene af det her 
Jeg savner min far.
Han var også bare jordens kærligste.
Så nyd det og giv endelig tilbage.

Anmeld

9. marts 2011

Melbek

Vi bruger ikke elsker så tit.. men rigtig mange kys og kram i løbet af en dag.

Siger dog "godnat, sov godt skat, jeg elsker dig" til Sarah hver dag

Hvorfor vi ikke siger det så tit? ..tja, sådan er det nu bare her Og jeg har ikke behov for at fortælle eller få det fortalt til min kæreste hver dag - Jeg ved det er sådan og handling betyder så meget mere, end ord i min hverdag

Anmeld

9. marts 2011

Pena

Jeg er nok ret unormal på det her punkt. Jeg KAN ikke sige ordene (ja ikke engang skrive dem)

Jeg har sagt det tre gange i mit liv. En gang til en kæreste (efter han sagde det til mig) og to gange til en anden, efter han sagde det, og jeg var fuld. Jeg har sagt det et par gange på engelsk, for det er lidt nemmere.

Det er desværre meget ubehageligt for mig at sige det, og det er også kun de tre gange i mit liv jeg har fået det at vide. Det er bare ikke noget vi har brugt derhjemme.

Jo forresten til min hund kan jeg nogen gange sige det....

Jeg gad faktisk godt lære det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.