åhh her er det slet ikke som jeg gerne ville have det skulle være..
jeg siger tit til min kæreste når jeg føler at nu må jeg sige til ham at jeg elsker ham.. så siger jeg.. "jeg elsker dig skat" så siger han "nårrh hvor er du dejlig eller sød eller sådan noget.."
han har ALDRIG sagt "jeg elsker dig" eller "Jeg elsker også dig"
han har sagt hvis jeg har spurt. elsker du mig.. så siger han "måske en lille smule"
det kan faktisk gøre mig rigtig enormt meget ked af det, fordi vi har været sammen i over 4 år, vi har et barn sammen og alting kører i vores forhold uproblematisk. han er bare ikke den følsomme type.. han har ALDRIG været vandt til at blive sagt "jeg elsker dig" til af sin far eller mor eller bror for den sags skyld.. tror kun det er mig der har sagt det til ham. det er enormt ærgeligt, da han tit er en mand af få ord i hverdagen og taler aldrig højt om sine følelser.. det er altid mig der brager derud af med mine følelser og alt det der romantik..
jeg vil bare ikke have at vores søn skal opleve en opvækst uden den kærlighed som jeg VED er vigtig, så jeg kræver fanme af ham at han skal SIGE til sin dreng at han elsker ham når han nu siger at det gør han når jeg spørger ham..
det er fanme ikke gæt og grimasser... øv nu blev jeg sgu lidt pissed..
Anmeld