Hvordan siger i jeg elsker dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.479 visninger
47 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

Fru Nielsen

Hejsa Piger

Herhjemme er det bandlyst at sige I LIGE MÅDE, hvis den ene siger jeg elsker dig til den anden....

Vi siger det altid inden den ene af os skal noget, inden vi ligger os til at sove/sammen med et lækkert langt kys, og hvis det bare lige føles rigtig og sige det.....

Hvordan og hvornår bliver de 3 gylne ord brugt hjemme hos jer...

Til ungerne siger jeg det 1000 gange om dagen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi siger "Jeg elsker dig" og ALDRIG i lige måde

Her får ungerne det også vide 100000 gang om dagen og de siger begge to "Elsker mor"  - ELSKER NÅR DE SIGER DET

Anmeld

9. marts 2011

lucas<3

tror det er en gang om ugen jeg siger det til kæresten. men ellers er det inde jeg falder i søvn.

Anmeld

9. marts 2011

Kongmulle

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Piger

Herhjemme er det bandlyst at sige I LIGE MÅDE, hvis den ene siger jeg elsker dig til den anden....

Vi siger det altid inden den ene af os skal noget, inden vi ligger os til at sove/sammen med et lækkert langt kys, og hvis det bare lige føles rigtig og sige det.....

Hvordan og hvornår bliver de 3 gylne ord brugt hjemme hos jer...

Til ungerne siger jeg det 1000 gange om dagen!

Vi siger heller ALDRIG i lige måde.

"Jeg elsker dig skat"

"Jeg elsker også dig min skat"

Sådan er det som regel,fornær når manden kommer i sit romantiske hjørne, så er der en del mere "kød på" Men det skal jeg nok spare jer for

Anmeld

9. marts 2011

lisesp83

Herhjemme siger vi ALDRIG i lige måde, det virker bare så koldt og ligegyldigt..

Vi siger næsten altid " jeg elsker dig ", når vi går i seng. Efterfulgt af en mysser.

Derimod siger jeg det konstant til Julie på 10 mdr. Hehe..

Anmeld

9. marts 2011

lisesp83

Kongmulle skriver:

"Jeg elsker dig skat"

Sådan er det som regel,fornær når manden kommer i sit romantiske hjørne, så er der en del mere "kød på" Men det skal jeg nok spare jer for

så får den gas..

Anmeld

9. marts 2011

Fru Nielsen

Kongmulle skriver:

"Jeg elsker dig skat"

Hahaha, åh tak for det... Det er jeg alligevel glad for!

Anmeld

9. marts 2011

Isabella_mor

åhh her er det slet ikke som jeg gerne ville have det skulle være..

jeg siger tit til min kæreste når jeg føler at nu må jeg sige til ham at jeg elsker ham.. så siger jeg.. "jeg elsker dig skat" så siger han "nårrh hvor er du dejlig eller sød eller sådan noget.."

han har ALDRIG sagt "jeg elsker dig" eller "Jeg elsker også dig"

han har sagt hvis jeg har spurt. elsker du mig.. så siger han "måske en lille smule"

det kan faktisk gøre mig rigtig enormt meget ked af det, fordi vi har været sammen i over 4 år, vi har et barn sammen og alting kører i vores forhold uproblematisk. han er bare ikke den følsomme type.. han har ALDRIG været vandt til at blive sagt "jeg elsker dig" til af sin far eller mor eller bror for den sags skyld.. tror kun det er mig der har sagt det til ham. det er enormt ærgeligt, da han tit er en mand af få ord i hverdagen og taler aldrig højt om sine følelser.. det er altid mig der brager derud af med mine følelser og alt det der romantik..

jeg vil bare ikke have at vores søn skal opleve en opvækst uden den kærlighed som jeg VED er vigtig, så jeg kræver fanme af ham at han skal SIGE til sin dreng at han elsker ham når han nu siger at det gør han når jeg spørger ham.. 

det er fanme ikke gæt og grimasser... øv nu blev jeg sgu lidt pissed..

Anmeld

9. marts 2011

Kongmulle

lisesp83 skriver:

så får den gas..

Ja lige præcis*GGGG* Dirty dirty dirty

Anmeld

9. marts 2011

Fru Nielsen

luppe-laban skriver:

tror det er en gang om ugen jeg siger det til kæresten. men ellers er det inde jeg falder i søvn.

Eeeej, det var ikke meget... troede det var nogen man sagde hver dag??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.