Fru Nielsen skriver:
Hejsa Piger
Herhjemme er det bandlyst at sige I LIGE MÅDE, hvis den ene siger jeg elsker dig til den anden....
Vi siger det altid inden den ene af os skal noget, inden vi ligger os til at sove/sammen med et lækkert langt kys, og hvis det bare lige føles rigtig og sige det.....
Hvordan og hvornår bliver de 3 gylne ord brugt hjemme hos jer...
Til ungerne siger jeg det 1000 gange om dagen!
Vi gør nøjagtig som hos jer.
Vi fortæller hinanden mange gange om dagen, at vi elsker hinanden, og også børnene og os indbyrdes.
Vi går aldrig nogen steder uden at kysse hinanden farvel og kommer heller ikke hjem uden goddagkys og kram.
Børnene er vokset op med at vide at de er elsket og de får det at vide hele tiden.
Ingen går sure i seng, og at kysse hinanden godnat og godmorgen er en del af ritualet.
Jeg tror, at det er derfor vi altid er så glade for at være sammen og være hjemme.
Der er sjældent nogen af os, der har udlængsel, og skal vi vælge mellem at fare afsted til noget eller blive hjemme og hygge med hinanden, så er det altid det sidste.
Vi elsker at lave ting sammen, og tager gerne ud og oplever verden sammen, men være adskildte, bryder vi os ikke meget om.
Jeg tror nok, der er nogle, der synes vi til dels er en underlig familie, men når de så oplever harmonien, roen, hyggen og kærligheden i vores hjem, så er de dybt facineret og tiltrækkes af det.
Vores hjem er vores borg og vores familie er vores fundament.
Og at sige til hianden at vi elsker hianden, værdsætter hinanden er en del af cementen, der binder det hele sammen.

Kærligst
Sussie
Anmeld