Hvordan siger i jeg elsker dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

B&J

Jeg siger elsker dig min dejlig skat og min kæreste siger elsker også dig min putte mus

eller omvendt vi siger aldrig i lige måde vi siger det hver morgen inden han går ud af døren og inden vi går i seng... og elsker det for tænk nu hvis der skulle ske noget med den anden jamen så har man sagt hvad man føler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

lisesp83

Kongmulle skriver:

Ja lige præcis*GGGG* Dirty dirty dirty

kanon. Sådan skal det bare være..

Anmeld

9. marts 2011

Kongmulle

Hahaha, åh tak for det... Det er jeg alligevel glad for!

*GGGGGG* Ca sådan her kan han se ud LOOOL

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. marts 2011

Fru Nielsen

isabellamor skriver:

åhh her er det slet ikke som jeg gerne ville have det skulle være..

jeg siger tit til min kæreste når jeg føler at nu må jeg sige til ham at jeg elsker ham.. så siger jeg.. "jeg elsker dig skat" så siger han "nårrh hvor er du dejlig eller sød eller sådan noget.."

han har ALDRIG sagt "jeg elsker dig" eller "Jeg elsker også dig"

han har sagt hvis jeg har spurt. elsker du mig.. så siger han "måske en lille smule"

det kan faktisk gøre mig rigtig enormt meget ked af det, fordi vi har været sammen i over 4 år, vi har et barn sammen og alting kører i vores forhold uproblematisk. han er bare ikke den følsomme type.. han har ALDRIG været vandt til at blive sagt "jeg elsker dig" til af sin far eller mor eller bror for den sags skyld.. tror kun det er mig der har sagt det til ham. det er enormt ærgeligt, da han tit er en mand af få ord i hverdagen og taler aldrig højt om sine følelser.. det er altid mig der brager derud af med mine følelser og alt det der romantik..

jeg vil bare ikke have at vores søn skal opleve en opvækst uden den kærlighed som jeg VED er vigtig, så jeg kræver fanme af ham at han skal SIGE til sin dreng at han elsker ham når han nu siger at det gør han når jeg spørger ham.. 

det er fanme ikke gæt og grimasser... øv nu blev jeg sgu lidt pissed..

Var ikke meningen med mit indlæg at nogen skulle sigge og blive kede eller andet....

Kan godt forstå det gør ondt han ikke kan sige det, når det falder en selv så naturlig... Har en veninde, hende og hendes mand siger det heller ikke til hinanden. Med hendes egen ord: jamen hvorfor skal vi sige, vi ved jo begge at vi elsker hinanden ellers var vi jo ikke sammen.....

Syntes det er så ærgeligt at tænke sådan...

Herhjemme er det meget vigtig for os begge to at vi fortæller hinanden at vi elsker hinanden.....

Anmeld

9. marts 2011

Loa

Vi siger det ikke hver dag, jeg syntes de tre ord bliver lidt misbrugt ohg jeg syntes at de mister deres store betydning hvis man slynger dem om sig hele tiden...... Sådan er det i min verden

Anmeld

9. marts 2011

morethanperfect

Herhjemme siger vi heller ALDRIG i lige måde..

Vi siger ; Jeg elsker dig skat .. Og jeg elsker dig ..

For det meste ..
Det er også inden vi går i seng .. Inden vi tager nogle steder , sammen eller hver for sig , eller når vi har brug for at fortælle vi elsker hinanden . Jeg syns ikke ordet blir misbrugt bare fordi man siger det hver dag ..  

Anmeld

9. marts 2011

L.J.L

Herhjemme har vi brugt de tre gyldne ord så tit at det efterhånden har mistet lidt af betydningen! Og vi siger det stadig til hinanden flere gange dagligt, men mere af refleks. Tror også man skal passe på med at misbruge ordene så de pludselig ikke har den effekt mere som det burde have.

Så, jeg prøver at skære ned på "jeg elsker dig" til manden

Men sønnen får det stadig afvide flere gange dagligt

Anmeld

9. marts 2011

Sasja77

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Piger

Herhjemme er det bandlyst at sige I LIGE MÅDE, hvis den ene siger jeg elsker dig til den anden....

Vi siger det altid inden den ene af os skal noget, inden vi ligger os til at sove/sammen med et lækkert langt kys, og hvis det bare lige føles rigtig og sige det.....

Hvordan og hvornår bliver de 3 gylne ord brugt hjemme hos jer...

Til ungerne siger jeg det 1000 gange om dagen!

He he... vi siger det hver dag. Ikke påtaget på nogen måde! Vi er nok bare lidt skøre med det Herhjemme siger vi alt muligt men vores helt eget er at den ene siger: Lubbydubby? og den svare som regelt: AAAAALL the times....ja vi er nok lidt skøre

Ellers er det: "jeg elsker dig" og "jeg elsker også dig" eller "ditto babe"

Anmeld

9. marts 2011

lotte32

vi siger heller aldrig "i lige måde", vi siger "jeg elsker også dig", eller " jeg elsker dig meget merest"  

vi siger det hver aften inden vi skal sove, meget rituelt, "godnat skat, sov sødt og drøm dejlige drømme, jeg elsker dig"  dejlig afslutning på dagen

Vi siger det også altid inden vi skilles  derudover kan vi begge godt finde på at sige det i løbet af dagen, eller fx lige smide en hurtig sms med "ved du forresten godt at jeg elsker dig helt vildt meget" eller lign...

mine unger får det også tit af vide, syntes ikke ordene mister deres betydning, bare fordi de bliver sagt ofte jeg siger det dog kun til dem hvor jeg virkelig mener det, ud over min mand og børn er det kun min farmor jeg siger det til

Lotte Ø. 

Anmeld

9. marts 2011

SussieThyssen

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Piger

Herhjemme er det bandlyst at sige I LIGE MÅDE, hvis den ene siger jeg elsker dig til den anden....

Vi siger det altid inden den ene af os skal noget, inden vi ligger os til at sove/sammen med et lækkert langt kys, og hvis det bare lige føles rigtig og sige det.....

Hvordan og hvornår bliver de 3 gylne ord brugt hjemme hos jer...

Til ungerne siger jeg det 1000 gange om dagen!

Vi gør nøjagtig som hos jer.
Vi fortæller hinanden mange gange om dagen, at vi elsker hinanden, og også børnene og os indbyrdes.
Vi går aldrig nogen steder uden at kysse hinanden farvel og kommer heller ikke hjem uden goddagkys og kram.
Børnene er vokset op med at vide at de er elsket og de får det at vide hele tiden.
Ingen går sure i seng, og at kysse hinanden godnat og godmorgen er en del af ritualet.
Jeg tror, at det er derfor vi altid er så glade for at være sammen og være hjemme.
Der er sjældent nogen af os, der har udlængsel, og skal vi vælge mellem at fare afsted til noget eller blive hjemme og hygge med hinanden, så er det altid det sidste.
Vi elsker at lave ting sammen, og tager gerne ud og oplever verden sammen, men være adskildte, bryder vi os ikke meget om.

Jeg tror nok, der er nogle, der synes vi til dels er en underlig familie, men når de så oplever harmonien, roen, hyggen og kærligheden i vores hjem, så er de dybt facineret og tiltrækkes af det.
Vores hjem er vores borg og vores familie er vores fundament.
Og at sige til hianden at vi elsker hianden, værdsætter hinanden er en del af cementen, der binder det hele sammen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.