Sony Ericsson x10mini pro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Kofoed.

Alberts/ skriver:

jep(: der er så bare lige 1 års smser der skal slettes(;

du ved el ikk om man kan gmme modtaget billeder så man får dem ind i albummet, og så om man kan radigere billederne

Det var da ikke så lidt, hehe.

Nej det ved jeg faktisk ikke, har aldrig tænk over det. Håber en anden kan hjælpe der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

JustMe

Alberts/ skriver:

jep(: der er så bare lige 1 års smser der skal slettes(;

du ved el ikk om man kan gmme modtaget billeder så man får dem ind i albummet, og så om man kan radigere billederne

Sætter fingeren på billedet og holder den der, kommer der en rude op, hvor du kan gemme billedet, vise det i fuld størrelse, videresende det mv.

Men jeg kan heller ikke redigere billeder, eller omdøbe dem. Måske kan man ikke, måske jeg bare ikke har fundet ud af det endnu efter kun 1 uge med den

Anmeld

8. marts 2011

JustMe

KarinaIda skriver:

Okay.. Tusind tak for svar..

Heh, kan godt se det med følsom skærm og øre rammer ikke er så fedt..

skal egentlig ikke bruge den til nettet, jeg synes bare den er fed og leder efter ny tlf, og så har jeg kigget på denne et stykke tid..

Jeg ville helst have en X10 mini, men da pro'en også har et fysisk tastatur og er billigere, blev det den.

Mht. følsomheden, har jeg også fået slået mikrofonen fra én gang; men jeg har lært bare at holde den en milimeter væk fra øret i stedet, så er der ingen problemer

Jeg bruger den heller ikke til nettet, men ville gerne have nogle live tapeter samt en vetæller mv. Derudover er der brugervejledning på telefonen, der går via nettet, så hvis man helt vil undgå det, skal man slå datatrafik fra inde i "Indstillinger" under mobilt netværk

Anmeld

8. marts 2011

Alberts/

Kofoed33 skriver:

Det var da ikke så lidt, hehe.

Nej det ved jeg faktisk ikke, har aldrig tænk over det. Håber en anden kan hjælpe der.

bare iorden(;

Anmeld

8. marts 2011

Karina84

Alberts/ skriver:

takker(:

Så lidt, så der var en der havde været hurtigere end mig

Anmeld

8. marts 2011

Alberts/

JustMe skriver:

Sætter fingeren på billedet og holder den der, kommer der en rude op, hvor du kan gemme billedet, vise det i fuld størrelse, videresende det mv.

Men jeg kan heller ikke redigere billeder, eller omdøbe dem. Måske kan man ikke, måske jeg bare ikke har fundet ud af det endnu efter kun 1 uge med den

der kommer ik noget med gem billlede kun vis billede vidersend besked og slet besked

Anmeld

8. marts 2011

Karina84

Bshizzle skriver:

..Oh.. ... Mange tak!!

Pinligt.. har vel haft den 1½ månede nu, og så blev jeg lidt lidt mere klogere idag..

Super.. Tak..

----------v

...FORRESTEN...Husk for guds skyld at slå det internet forbindelse fra, hvis man ikke har fri data.. ..

Jeg kunne ikke forstå hvorfor jeg havde fået et kæmpe over-forbrug.. viste sig at den jo hele tiden søgte efter netværk.

Det var da så lidt 

Hehe tja det gjorde jeg også, var heller ikke sikker på om man kunne, men gik lidt på opdagelse 

Anmeld

9. marts 2011

JustMe

Alberts/ skriver:

der kommer ik noget med gem billlede kun vis billede vidersend besked og slet besked

Mystisk; det gør der på min

Anmeld

9. marts 2011

Lullaby

Alberts/ skriver:

kan godt være det bare er mig der er lidt dum til den syntes bare jeg har kigget alt igennem for at finde ud af det(;

Gå ind i smser så du kan se alle dem du har sendt. Tryk på skærmen og hold inde, så kommer der en funktion der hedder slet flere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.