Sony Ericsson x10mini pro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Frøken J.

KarinaIda skriver:

Hej...

Nogen der har sony ericsson x10mini pro og kan give gode og dårlige anmeldelser af den???

Jeg har den og er mega glad for den. Den bedste tlf. jeg har haft. Der er kun ét problem. Når man taler i telefon og tager røret op til øret låser skærmen og går i sort, så det er meningen at man ikke kan komme til at trykke på noget imens man taler. Når man så tager telefonen ned i vandret igen, er det meningen skærmen skal blive aktiv, så man kan ligge på. Og det virker bare ikke hos mig, hvilket betyder, at det er et KÆMPE bøvlearbejde at lægge på efter en samtale.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Seker

KarinaIda skriver:

Hej...

Nogen der har sony ericsson x10mini pro og kan give gode og dårlige anmeldelser af den???

Hej

Jeg synes også den er rigtig god.. Har dog købt en ny nu:-) Så hvis du er int. har jeg en der kun er 1/2 år gammel til salg.. Fejler ingenting og ingen ridser.. og den er ikke simlåst..

Anmeld

8. marts 2011

KarinaIda

Seker skriver:

Hej

Jeg synes også den er rigtig god.. Har dog købt en ny nu:-) Så hvis du er int. har jeg en der kun er 1/2 år gammel til salg.. Fejler ingenting og ingen ridser.. og den er ikke simlåst..

Hvad er prisen på den og farve?

Anmeld

8. marts 2011

Seker

KarinaIda skriver:

Hvad er prisen på den og farve?

den er sort.. Ville helst have 1000 for den.. Hvad siger du til det.. Alt medfølger plus orginal æske

Anmeld

8. marts 2011

Alberts/

jeg har en, og det er en spasser telefon uden lige,,

enden er det mig der ikk fatter den ellers er den bare latterlig

du kan kun slette én sms af  gangen, du kan ikk gemme de billeder du modtager. du kan ikk radigere billeder.

glæder mig til jeg kan få en anden(:

Anmeld

8. marts 2011

Seker

Alberts/ skriver:

du kan kun slette én sms af  gangen, du kan ikk gemme de billeder du modtager. du kan ikk radigere billeder.

Alt det du siger har jeg ingen problemer med.. så tror det er dig der ikke helt kan finde ud af den..

Anmeld

8. marts 2011

KarinaIda

Seker skriver:

den er sort.. Ville helst have 1000 for den.. Hvad siger du til det.. Alt medfølger plus orginal æske

så springer jeg over!!!

Anmeld

8. marts 2011

KarinaIda

Alberts/ skriver:

Okay... Du dog den eneste der siger sådan negativt om den som sådan..

Men kan man ikke på alle tlf slette flere sms'er af gangen, lyder da godt nok meget mærkeligt hvis den kun kan slette en af gangen!!!

Anmeld

8. marts 2011

Seker

KarinaIda skriver:

så springer jeg over!!!

bare i orden... Men det er en dyr tlf i sig selv derfor den pris

Anmeld

8. marts 2011

Alberts/

Seker skriver:

Alt det du siger har jeg ingen problemer med.. så tror det er dig der ikke helt kan finde ud af den..

vil du så ikk hjælpe mig. hvordan radigere man billeder,   gemmer dem man har fået og sletter alle sine beskeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.