Sony Ericsson x10mini pro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Alberts/

KarinaIda skriver:

Okay... Du dog den eneste der siger sådan negativt om den som sådan..

Men kan man ikke på alle tlf slette flere sms'er af gangen, lyder da godt nok meget mærkeligt hvis den kun kan slette en af gangen!!!

kan godt være det bare er mig der er lidt dum til den syntes bare jeg har kigget alt igennem for at finde ud af det(;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

KarinaIda

Seker skriver:

bare i orden... Men det er en dyr tlf i sig selv derfor den pris

ja det ved jeg godt den er..

Anmeld

8. marts 2011

Seker

Alberts/ skriver:

vil du så ikk hjælpe mig. hvordan radigere man billeder,   gemmer dem man har fået og sletter alle sine beskeder

Hehe jo.. det er bare svært herovre... Men der står i den introduktionsbog der fulgte med.. Tror nu faktisk ikke man kunne slette alle beskeder på en gang kan jeg ikke lige huske.. Bruger den ikke mere har selv en N8 nu:-)

Anmeld

8. marts 2011

KarinaIda

Alberts/ skriver:

kan godt være det bare er mig der er lidt dum til den syntes bare jeg har kigget alt igennem for at finde ud af det(;

Det kan jo ske man kigger sig blind på det...

Anmeld

8. marts 2011

Alberts/

Seker skriver:

Hehe jo.. det er bare svært herovre... Men der står i den introduktionsbog der fulgte med.. Tror nu faktisk ikke man kunne slette alle beskeder på en gang kan jeg ikke lige huske.. Bruger den ikke mere har selv en N8 nu:-)

iorden tror nemlig selv kun man kan slette en sms af ganen det er lidt øv

Anmeld

8. marts 2011

Alberts/

KarinaIda skriver:

Det kan jo ske man kigger sig blind på det...

det jo det(;

Anmeld

8. marts 2011

Bshizzle

Jeg er nu osse ganske glad for min.. ...

Man skal bare lige huske på at den gemmer ens beskeder i én lang sms hvis man har fået flere beskeder fra en person, og man kan ikke bare slette én af dem midt i.. men så skal man slette alt det som man har skrevet om med personen.
(.. lidt svært at forklare.. &nbsp...

.. Håber dette er rigtigt.. for det er det eneste brok jeg har om den.
.. Hvis dette ikke er rigtigt.. så ønsker jeg osse gerne hjælp

Anmeld

8. marts 2011

Tina&Laura

KarinaIda skriver:

Hej...

Nogen der har sony ericsson x10mini pro og kan give gode og dårlige anmeldelser af den???

Jeg har den også.

Jeg synes det er en fantastisk telefon, jeg kunne ikke ønske mig nogen anden i hvertfald. Den fungerer fantastisk.

Anmeld

8. marts 2011

Kofoed.

Alberts/ skriver:

Du kan slette hele samtaler.

Du går ind i oversigten af samtaler og trykker på menu knappen (den du låser op med) og så popper der "slet flere" op, du makere så dem du vil sletter og trykker på slet.

Anmeld

8. marts 2011

Karina84

Alberts/ skriver:

Når du er i oversigten med beskeder fra dem du nu har skrevet med eller fået smser fra, trykker du på den der menu knap nede i hjørnet og så slet flere. Her kan du vinge dem af du gerne vil slette

Du kan også gå ind og slette en enkelt sms af gangen igennem hele samtalen du har med den person.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.