Sony Ericsson x10mini pro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Alberts/

Kofoed33 skriver:

Du kan slette hele samtaler.

Du går ind i oversigten af samtaler og trykker på menu knappen (den du låser op med) og så popper der "slet flere" op, du makere så dem du vil sletter og trykker på slet.

tak du en engel det vil jeg prøve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Karina84

Bshizzle skriver:

Jeg er nu osse ganske glad for min.. ...

Man skal bare lige huske på at den gemmer ens beskeder i én lang sms hvis man har fået flere beskeder fra en person, og man kan ikke bare slette én af dem midt i.. men så skal man slette alt det som man har skrevet om med personen.
(.. lidt svært at forklare.. &nbsp...

.. Håber dette er rigtigt.. for det er det eneste brok jeg har om den.
.. Hvis dette ikke er rigtigt.. så ønsker jeg osse gerne hjælp

Du kan godt gå ind og slette en eller flere af beskederne i en samtale, du trykker bare på beskeden inde i samtalen og så slet

Anmeld

8. marts 2011

Alberts/

Karina84 skriver:

Når du er i oversigten med beskeder fra dem du nu har skrevet med eller fået smser fra, trykker du på den der menu knap nede i hjørnet og så slet flere. Her kan du vinge dem af du gerne vil slette

Du kan også gå ind og slette en enkelt sms af gangen igennem hele samtalen du har med den person.

takker(:

Anmeld

8. marts 2011

Bshizzle

Karina84 skriver:

Du kan godt gå ind og slette en eller flere af beskederne i en samtale, du trykker bare på beskeden inde i samtalen og så slet

..Oh.. ... Mange tak!!

Pinligt.. har vel haft den 1½ månede nu, og så blev jeg lidt lidt mere klogere idag..

Super.. Tak..

----------v

...FORRESTEN...Husk for guds skyld at slå det internet forbindelse fra, hvis man ikke har fri data.. ..

Jeg kunne ikke forstå hvorfor jeg havde fået et kæmpe over-forbrug.. viste sig at den jo hele tiden søgte efter netværk.

Anmeld

8. marts 2011

Kofoed.

KarinaIda skriver:

Hej...

Nogen der har sony ericsson x10mini pro og kan give gode og dårlige anmeldelser af den???

Jeg har den. Min er et halvt år gammel. Den har en gang gået i spasser, hvor det blev ved med at tro, at der blev trykke i nederste højre hjørne, så måtte tage batteriet ud. Den er MEGA langsom når den skal tændes. Den bliver langsom, jo flere beskeder og programmer tog for, men det kan jo slettes Når jeg tager min mobil og tager den op til øret er den super følsom, når mange gange trykket masser af tal, har enkle gange lagt op og slået lyden fra, dog kommer den aldrig ved et uheld på højtaler, hehe. Har du kæmpe pølse fingere (som mig) kan det være svært, at ramme når du er på internettet, men det kan løse, ved at zoome ind.

Alt i alt er jeg skide glad for den og kan klart anbefalde den, men synes man skal overveje en anden, hvis man har dårligt syn eller store finger (men siger det ikke sig selv med en lille mobil? )

Anmeld

8. marts 2011

Swerg

Jeg har haft den, og jeg havde den i 4 dage, så solgte jeg den ..

Det var noget lååårt, syntes jeg

Anmeld

8. marts 2011

Kofoed.

Alberts/ skriver:

tak du en engel det vil jeg prøve

Virker det så for dig?

Anmeld

8. marts 2011

Alberts/

Kofoed33 skriver:

Virker det så for dig?

jep(: der er så bare lige 1 års smser der skal slettes(;

du ved el ikk om man kan gmme modtaget billeder så man får dem ind i albummet, og så om man kan radigere billederne

Anmeld

8. marts 2011

JustMe

Secrets skriver:

Jeg har den og er mega glad for den. Den bedste tlf. jeg har haft. Der er kun ét problem. Når man taler i telefon og tager røret op til øret låser skærmen og går i sort, så det er meningen at man ikke kan komme til at trykke på noget imens man taler. Når man så tager telefonen ned i vandret igen, er det meningen skærmen skal blive aktiv, så man kan ligge på. Og det virker bare ikke hos mig, hvilket betyder, at det er et KÆMPE bøvlearbejde at lægge på efter en samtale.

Så skal den jo byttes. Meningen er, at skærmbilledet skal komme igen, så snart du fjerner den fra øret

Anmeld

8. marts 2011

JustMe

Bshizzle skriver:

Jeg er nu osse ganske glad for min.. ...

Man skal bare lige huske på at den gemmer ens beskeder i én lang sms hvis man har fået flere beskeder fra en person, og man kan ikke bare slette én af dem midt i.. men så skal man slette alt det som man har skrevet om med personen.
(.. lidt svært at forklare.. &nbsp...

.. Håber dette er rigtigt.. for det er det eneste brok jeg har om den.
.. Hvis dette ikke er rigtigt.. så ønsker jeg osse gerne hjælp

Du kan godt slette enkelte beskeder i en samtale. Tryk og hold på den besked, du vil slette og tryk så på "slet" i det vindue, der kommer op. Så sletter den kun den ene besked

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.