Sony Ericsson x10mini pro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.717 visninger
48 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

KarinaIda

Hej...

Nogen der har sony ericsson x10mini pro og kan give gode og dårlige anmeldelser af den???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Karina84

Jeg har den og kan ikke sige noget dårligt om den syns jeg  

Havde en HTC tattoo før og touch tingen i den er lidt anderledes, måske mere følsom i x10 mini i forhold til HTC, og det skulle jeg lige venne mig til. Ellers syns jeg det er en fin mobil til det jeg skal bruge den til, og så er det dejligt at der er slide tryk tastatur i den og at den er dejlig lille  

Anmeld

8. marts 2011

Maja_4000

Jeg har den også og synes den er god .. Har ikke fundet noget negativt endnu 

Måske lige at man ikke kan slette de ting der ligger på telefonen i starten .. Demo spil f.eks. :b

Anmeld

8. marts 2011

Dictes mor

Jeg har den, og er MEGET glad for den

Anmeld

8. marts 2011

An&Jo

jeg har den, og har haft den i ½ år og jeg har ikke fundet noget negativt ved den endnu.. Det er den bedste telefon jeg har ejet, og jeg har haft mange..

Anmeld

8. marts 2011

pussepige

Jeg har den også og kan ikke sige noget negativt om den..

Anmeld

8. marts 2011

KarinaIda

Tak for svar alle sammen.. Dejligt I taler så godt for den, for nu lyder det da til og være den jeg skal have...
min tante har den også, og hun er også rigtig glad for sin, men ville gerne lige høre andres meninger om den også.. hehe....

Men tror da at jeg inden ret længe, er den kære ejer af sådan en også så

Anmeld

8. marts 2011

Lullaby

Jeg er glad for min men for pokker hvor bliver den langsom så snart man har downloaded programmer på den. Jeg har downloaded 5 programmer, youtube, imdb, tilbudsugen, den der kat og så har jeg en anden browser end den de gerne vil have man bruger og nu er den bare latterlig langsom fordi jeg også har smser liggende, dem er jeg nødt til at slette hver dag for at den ikke driller. Øv. Men ellers en smaddergod tlf

Anmeld

8. marts 2011

JustMe

Maja_4000 skriver:

Jeg har den også og synes den er god .. Har ikke fundet noget negativt endnu 

Måske lige at man ikke kan slette de ting der ligger på telefonen i starten .. Demo spil f.eks. :b

Jeg har godt kunne slette mine deospil

TS: Eneste irriterende ved telefonen i mine øjne er, at touchskærmen er så følsom, at hvis mit varme øre rammer punktet for højtaler, når jeg tager telefonen ved opkald, får jeg blæst hjernen ud

Vær i øvrigt opmærksom på datatrafik, hvis du skulle finde på at hente et program fra markedspladsen. Du kan risikere, at den bliver ved med at hente opdateringer, hvilket hurtigt løber op

Anmeld

8. marts 2011

KarinaIda

JustMe skriver:

Jeg har godt kunne slette mine deospil

TS: Eneste irriterende ved telefonen i mine øjne er, at touchskærmen er så følsom, at hvis mit varme øre rammer punktet for højtaler, når jeg tager telefonen ved opkald, får jeg blæst hjernen ud

Vær i øvrigt opmærksom på datatrafik, hvis du skulle finde på at hente et program fra markedspladsen. Du kan risikere, at den bliver ved med at hente opdateringer, hvilket hurtigt løber op

Okay.. Tusind tak for svar..

Heh, kan godt se det med følsom skærm og øre rammer ikke er så fedt..

skal egentlig ikke bruge den til nettet, jeg synes bare den er fed og leder efter ny tlf, og så har jeg kigget på denne et stykke tid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.