Phillips 'nye' tripp trap stol:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Mille83

mor_sabina skriver:

Tak Mille og velkommen hjem. Har i haft en god tur?

Turen som sådan var ok, desværre blev jeg syg dernede, det samme gjorde Thomas og endnu værre med Nicoline som måtte have læge 2 gange, det endte med vi næsten ikke måtte flyve hjem pga de var bange for Nicolines tilstand, så det var et af mine værste mareridt jeg oplevede.

Nicoline selv tog det i stiv arm, var glad osv, på trods af opkast, dårlig mave og dehydrering, hun ved vist ikke hun var syg. - men at vågne op til en Nicoline der var helt hvid i hovedet kl 3 om natten i udlandet og fuld af opkast omkring sig kunne jeg godt have undværet.... 

Thomas og Nicoline er stadig syge og jeg er nogenlunde ovenpå. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

quar20

mor_sabina skriver:

Ja det er da også hyggeligt, det tager bare så frygtelig lang tid

Hvor fremkalder du dem? Jeg tænker nemlig det kan blive en dyr omgang at få fremkaldt alle de billeder Men det skal altså gøres.... snart...

Jeg brugte foto.com men i guder en regning

Anmeld

8. marts 2011

mor_sabina

quar20 skriver:

Jeg brugte foto.com men i guder en regning

Ja det er godt nok mange penge,, hmm må vist have sparet sammen

Anmeld

8. marts 2011

mor_sabina

Mille83 skriver:

Turen som sådan var ok, desværre blev jeg syg dernede, det samme gjorde Thomas og endnu værre med Nicoline som måtte have læge 2 gange, det endte med vi næsten ikke måtte flyve hjem pga de var bange for Nicolines tilstand, så det var et af mine værste mareridt jeg oplevede.

Nicoline selv tog det i stiv arm, var glad osv, på trods af opkast, dårlig mave og dehydrering, hun ved vist ikke hun var syg. - men at vågne op til en Nicoline der var helt hvid i hovedet kl 3 om natten i udlandet og fuld af opkast omkring sig kunne jeg godt have undværet.... 

Thomas og Nicoline er stadig syge og jeg er nogenlunde ovenpå. 

Puha sikke en omgang, det må have været en grim oplevelse
Godt i ihvertfald er hjemme i god behold

Anmeld

6. juni 2011

oxvig

mor_sabina skriver:

Kaspar fik en slibemaskine i julegasve, så den blev slebet kan du tro Og så malet med spray (der gik vist 5 bøtter til) Den er ikke lakeret, men den kunne måske have trængt til et stykke fint sandpapir og så en omgang mere (men mor her er frygtelig utålmodig)

Billederne er sådan noget papir som man kan skrive på med kridt og viske af igen (ligesom en tavle, men bare på papir), så har bare klippet ud og klisteret på

Hej, hvor har I købt spraydåserne? Det er en fantastisk flot grøn farve, så nu skal vores Trip-Trap pimpes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.