Phillips 'nye' tripp trap stol:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Bshizzle

mor_sabina skriver:

Det er da en sjov måde at ære lidt kretiv på, og det kan jo altid laves om hvis man bliver træt af farven

Præcis.. .. Så det er lige en ting mere til min "to do liste" når jeg får tiden ( og kønnet afvide.. ) Hehe.

Forresten.. fin ide med folie..

Her hjemme har vi sådan en folie-skærer da kæresten har eget firma og selv laver hans skilte/streamers mm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

mor_sabina

Bshizzle skriver:

Præcis.. .. Så det er lige en ting mere til min "to do liste" når jeg får tiden ( og kønnet afvide.. ) Hehe.

Forresten.. fin ide med folie..

Her hjemme har vi sådan en folie-skærer da kæresten har eget firma og selv laver hans skilte/streamers mm.

Orv så kan du jo lave nogle vilde ´ting, dem må du huske at vise frem

Anmeld

8. marts 2011

SaNiNa

Hvor er den altså bare fin.

Nicklas har enn i hvid og er rigtig træt af den malingen falder af. så lige nu syntes jeg jo ikke den er pengene vær. men dag sidder dog rigtig godt i den

Anmeld

8. marts 2011

mor_sabina

Sanne og Nicklas skriver:

Hvor er den altså bare fin.

Nicklas har enn i hvid og er rigtig træt af den malingen falder af. så lige nu syntes jeg jo ikke den er pengene vær. men dag sidder dog rigtig godt i den

Har du købt den hvis, og malingen falder af? For det er godt nok surt at betale så mange penge hvis ikke den holder i malingen

Men de er rigtig godt og de kan jo indstilles efter deres størrelse, det synes jeg er vildt smart

Anmeld

8. marts 2011

kamtok

Suuuuper fed  

Anmeld

8. marts 2011

Bshizzle

Orv så kan du jo lave nogle vilde ´ting, dem må du huske at vise frem

Når jeg går i krig med baby-værelset ( Har lovet kæresten ikke at begynde før vi kender kønnet.. &nbsp.

Så kommer der masser af streamers/klistermærker op

Har en ide om at jeg skal ha skrevet 2 sange på væggen, samt sommerfugle eller biler..

..Men min dreng på 5 år har en rumdeler som har nogle blå kasser fra Jysk hvor der er kommet klistermærker af lastbiler, busser, biler, fly, dyr, lego på..

Smart måde at lære ham at rydde op f.eks.. for så skal biler i Bilkassen, og fly i flykassen mm...

../ kan desværre ikke smide billeder ind, da mit kamera er i stykker pt.

Anmeld

8. marts 2011

mor_sabina

Bshizzle skriver:

Når jeg går i krig med baby-værelset ( Har lovet kæresten ikke at begynde før vi kender kønnet.. &nbsp.

Så kommer der masser af streamers/klistermærker op

Har en ide om at jeg skal ha skrevet 2 sange på væggen, samt sommerfugle eller biler..

..Men min dreng på 5 år har en rumdeler som har nogle blå kasser fra Jysk hvor der er kommet klistermærker af lastbiler, busser, biler, fly, dyr, lego på..

Smart måde at lære ham at rydde op f.eks.. for så skal biler i Bilkassen, og fly i flykassen mm...

../ kan desværre ikke smide billeder ind, da mit kamera er i stykker pt.

Super fed ide, den tror jeg måske nok jeg er nødt til at låne

Vi flytter i vores nye hus om et par måneder, så der skal udtænkes noget smart på børneværelserne. Synes lynhurtigt al det legetøj bliver uoverskuelig og så gider han ikke rigtig lege med noget

Anmeld

8. marts 2011

SaNiNa

mor_sabina skriver:

Har du købt den hvis, og malingen falder af? For det er godt nok surt at betale så mange penge hvis ikke den holder i malingen

Men de er rigtig godt og de kan jo indstilles efter deres størrelse, det synes jeg er vildt smart

Ja han fik den i dåbsgave af mormor og morfar.

Syntes også det er alt alt for dårlig men orker ikke at gå i babysam med den for de er så biiiib her.

Fodpladen er også kommet til at se meget meget underlige ud lige som om den har stået uden for i flere ugers regnvejr.

Anmeld

8. marts 2011

mor_sabina

Sanne og Nicklas skriver:

Ja han fik den i dåbsgave af mormor og morfar.

Syntes også det er alt alt for dårlig men orker ikke at gå i babysam med den for de er så biiiib her.

Fodpladen er også kommet til at se meget meget underlige ud lige som om den har stået uden for i flere ugers regnvejr.

Øv hvor surt Du må slæbe dig derned og banke i bordet

Anmeld

8. marts 2011

SaNiNa

mor_sabina skriver:

Øv hvor surt Du må slæbe dig derned og banke i bordet

Tror nu jeg får manden til dte når han kommer hjem fra norge igen. har ikke så meget energi lige for tiden.

Nicklas klare at bruge den smule jeg ejer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.