Phillips 'nye' tripp trap stol:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

mor_sabina

quar20 skriver:

UHHH spændende.. Skal se om jeg kan finde billederne jeg tog af dem.. Ja vi har omkring 5000billeder på computeren og nogle er IKKE sorteret..!!

Så skal jeg nok lige lave en tråd om det inde i kreativ.. Så kan du jo se hvad jeg har lavet

Ja det er frygtelig med alle de digitale billeder, Jeg har truet med at få alle vores printet ud så de kan komme i albums, men underligt nok 'når' jeg det aldrig

Men du skal altså ikke have for meget besvær med det, for jeg finder jo nok på noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

quar20

mor_sabina skriver:

Ja det er frygtelig med alle de digitale billeder, Jeg har truet med at få alle vores printet ud så de kan komme i albums, men underligt nok 'når' jeg det aldrig

Men du skal altså ikke have for meget besvær med det, for jeg finder jo nok på noget

Ork jeg har ingen besvær med at finde dem ELSKER at glo mine billeder

Vi har en hardisk af de store FYLDT op med billeder og videoer..!!

Sidste måned bestile jeg for 1500kr billedefremkaldelse

Anmeld

8. marts 2011

SaNiNa

mor_sabina skriver:

Ja men man kan jo ikke bruge det til noget. Uanset er man jo den bedste mor og de vil ikke bytte. Men tror den er svær at løbe fra, selvom jeg dog synes jeg begynder at få lidt bugt med den

Har du fået det bedre nu?

Nej det var nogel hårde uger, men syntes nu han tager det rigtig flot på trods af far ikke er hjemem og mor ikke er vildt frisk.

Ja det går stille men langsom fremad. efter jeg fik nogle piller i stedet for akupunktur spiser og drikker da igen og er oppe nu men skal lige nå at sove lidt enden Nicklas skal hentes i dp og så går jeg i seng sammen med ham.

Men ser godt nok frem til september med længelse

Anmeld

8. marts 2011

mor_sabina

quar20 skriver:

Ork jeg har ingen besvær med at finde dem ELSKER at glo mine billeder

Vi har en hardisk af de store FYLDT op med billeder og videoer..!!

Sidste måned bestile jeg for 1500kr billedefremkaldelse

Ja det er da også hyggeligt, det tager bare så frygtelig lang tid

Hvor fremkalder du dem? Jeg tænker nemlig det kan blive en dyr omgang at få fremkaldt alle de billeder Men det skal altså gøres.... snart...

Anmeld

8. marts 2011

mor_sabina

Sanne og Nicklas skriver:

Nej det var nogel hårde uger, men syntes nu han tager det rigtig flot på trods af far ikke er hjemem og mor ikke er vildt frisk.

Ja det går stille men langsom fremad. efter jeg fik nogle piller i stedet for akupunktur spiser og drikker da igen og er oppe nu men skal lige nå at sove lidt enden Nicklas skal hentes i dp og så går jeg i seng sammen med ham.

Men ser godt nok frem til september med længelse

Pyhh nej det er godt nok ikke noget lykkelig graviditet. Heldigvis skulle det gerne blive godt tilsidst

Held og ylkke og rigtig god bedring

Anmeld

8. marts 2011

SaNiNa

mor_sabina skriver:

Pyhh nej det er godt nok ikke noget lykkelig graviditet. Heldigvis skulle det gerne blive godt tilsidst

Held og ylkke og rigtig god bedring

Ja det håber jeg da også det bliver.

og Tak

Anmeld

8. marts 2011

MinWilliam

Hvor er den super fin

Anmeld

8. marts 2011

Mille83

mor_sabina skriver:

Vi har pimpet Phillips tripp trap stol. Først var den sort, men så fik lillebror en original sort, så da det blev for svært at matche den, malede vi den grøn. Jeg synes den var lige lovlig skrap så jeg pimpede den med nogle små overraskelser, er meget spændt på hvad han siger når han kommer fra dp idag

Den er godt nok blevet fin Sabina 

Anmeld

8. marts 2011

ulleby

Rigtig fed ide - super kreativt!!!

Anmeld

8. marts 2011

mor_sabina

Mille83 skriver:

Den er godt nok blevet fin Sabina 

Tak Mille og velkommen hjem. Har i haft en god tur?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.