Phillips 'nye' tripp trap stol:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.141 visninger
44 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

mor_sabina

Vi har pimpet Phillips tripp trap stol. Først var den sort, men så fik lillebror en original sort, så da det blev for svært at matche den, malede vi den grøn. Jeg synes den var lige lovlig skrap så jeg pimpede den med nogle små overraskelser, er meget spændt på hvad han siger når han kommer fra dp idag
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Dot D

Den kan han da kun blive glad for Den er vildt sej

Anmeld

8. marts 2011

frk Jensen

ej hvor er den fed... God lavet :D

Anmeld

8. marts 2011

Bshizzle

Hvor er den bare sej... .. !!!

Jeg er vild med den grønne farve..

Har selv en i neutral hvid på loftet som jeg glæder mig til at få ned og malet til den tid hvor den nye kan sidde i den.. og den skal da klart ha en farve man ligger mærke til..

Anmeld

8. marts 2011

quar20

Ej hvor er den altså for fed... Hvilken salg maling har du brugt?og hvad med lak osv? - Har ud bare slebet det sorte af så?

Anmeld

8. marts 2011

mor_sabina

quar20 skriver:

Ej hvor er den altså for fed... Hvilken salg maling har du brugt?og hvad med lak osv? - Har ud bare slebet det sorte af så?

Kaspar fik en slibemaskine i julegasve, så den blev slebet kan du tro Og så malet med spray (der gik vist 5 bøtter til) Den er ikke lakeret, men den kunne måske have trængt til et stykke fint sandpapir og så en omgang mere (men mor her er frygtelig utålmodig)

Billederne er sådan noget papir som man kan skrive på med kridt og viske af igen (ligesom en tavle, men bare på papir), så har bare klippet ud og klisteret på

Anmeld

8. marts 2011

quar20

mor_sabina skriver:

Kaspar fik en slibemaskine i julegasve, så den blev slebet kan du tro Og så malet med spray (der gik vist 5 bøtter til) Den er ikke lakeret, men den kunne måske have trængt til et stykke fint sandpapir og så en omgang mere (men mor her er frygtelig utålmodig)

Billederne er sådan noget papir som man kan skrive på med kridt og viske af igen (ligesom en tavle, men bare på papir), så har bare klippet ud og klisteret på

arhhh...!!

Jeg må igang med vores egen trip trap

Jeg har lavet wallstickers i sådan nogle selvklæbende folie man kan købe i bauhause..!! Det er super fedt..!! Troede faktisk det var det du havde brugt til at lave dem af..

men hvor er den altså møg fed

Anmeld

8. marts 2011

mor_sabina

quar20 skriver:

arhhh...!!

Jeg må igang med vores egen trip trap

Jeg har lavet wallstickers i sådan nogle selvklæbende folie man kan købe i bauhause..!! Det er super fedt..!! Troede faktisk det var det du havde brugt til at lave dem af..

men hvor er den altså møg fed

Hov hvor smart, kan det fåes i alle farver? Jeg har nemlig tænkt at lave noget lignende på lillebrors sorte (så selvfølgelig med grøn)

Anmeld

8. marts 2011

dorthemus

Flot og personlig

Anmeld

8. marts 2011

mor_sabina

Bshizzle skriver:

Hvor er den bare sej... .. !!!

Jeg er vild med den grønne farve..

Har selv en i neutral hvid på loftet som jeg glæder mig til at få ned og malet til den tid hvor den nye kan sidde i den.. og den skal da klart ha en farve man ligger mærke til..

Det er da en sjov måde at ære lidt kretiv på, og det kan jo altid laves om hvis man bliver træt af farven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.